Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Όπως στην Ελλάδα… – Σιδηροδρομική εταιρεία στην Ιαπωνία ζήτησε συγγνώμη γιατί το τραίνο έφυγε 25» νωρίτερα

Συγγνώμη από τους πελάτες της ζήτησε σιδηροδρομική εταιρεία στην Ιαπωνία γιατί ένα από τα δρομολόγιά της ξεκίνησε 25 δευτερόλεπτα νωρίτερα.

Η σπάνια αντίδραση της West Japan Railways προκλήθηκε επειδή το δρομολόγιο των 7:12 το πρωί της Παρασκευής αναχώρησε στις 7:11 και 35 δευτερόλεπτα. Η εσπευσμένη αναχώρηση οφείλεται στο γεγονός ότι είχε την εκτίμηση πως το δρομολόγιο έπρεπε να αναχωρήσει στις 7:11.

Αν και, κατά την ίδια πηγή, ο οδηγός αντιλήφθηκε το λάθος του, επειδή ο σταθμός ήταν άδειος αποφάσισε να μην σταματήσει αλλά να συνεχίσει κανονικά το δρομολόγιό του.

Όπως αποδείχθηκε, όμως, στο σταθμό υπήρχαν επιβάτες που υπολόγιζαν ότι θα προλάβουν το τραίνο των 7:12.

Αυτοί οι επιβάτες ήταν που κατήγγειλαν το περιστατικό τον σταθμάρχη ο οποίος με τη σειρά του ενημέρωσε την εταιρεία.

«Η μεγάλη ενόχληση που προκαλέσαμε στους πελάτες μας είναι πραγματικά αδικαιολόγητη. Θα εξετάσουμε εξονυχιστικά τη συμπεριφορά μας και προσπαθήσουμε να μην ξανασυμβεί αυτό» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Tags
Back to top button