Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

ΟΠΕΚΑ: Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση του κοινού λόγω των μέτρων

Για την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των πολιτών, η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.:76629/ΦEKB'/5255/28-11-2020, για το χρονικό διάστημα από τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020 έως και τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020, το κοινό στις δημόσιες υπηρεσίες για το ως άνω χρονικό διάστημα εξυπηρετείται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών, είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας τόσο από τον πολίτη όσο και από τους υπαλλήλους του Δημοσίου.

Για τον προγραμματισμό ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν...

Για όλα τα επιδόματα στο τηλ. 2106241888 και επιπλέον Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ (Αθήνα):

Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238-e-mail:

Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206-e-mail: 

Οικογενειακά επιδόματα, τηλ. 2131519103-e-mail: 

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση  είτε ταχυδρομικά.

Για τις Περιφερειακές Διευθύνσεις του ΟΠΕΚΑ:

Περ/κή Δ/νση Κεντρικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη), τηλ. 2313324958, 2313324948, e-mail: 

Περ/κή Δ/νση Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης, (Κομοτηνή), τηλ: 2531355212, 221, 222, 234, e-mail: 

Περ/κή Δ/νση Δυτ. Μακεδονίας (Κοζάνη), τηλ. 24610 32307, 2461036484, e-mail: 

Περ/κή Δ/νση Ηπείρου (Ιωάννινα), τηλ. 26513 70808, 70814, 70830, e-mail: 

Περ/κή Δ/νση Θεσσαλίας (Λάρισα), τηλ. 2413509425, 2413509400, e-mail: 

Περ/κή Δ/νση Στ. Ελλάδας (Λαμία), τηλ. 2231355316, e-mail: 

Περ/κή Δ/νση Δυτ. Ελλάδας (Πάτρα), τηλ. 2613615745, 2613615730, e-mail:

Περ/κή Δ/νση Πελοποννήσου (Τρίπολη), τηλ. 2713602735,707,728, e-mail: 

Περ/κή Δ/νση Κρήτης (Ηράκλειο), τηλ. 2813407246, e-mail: , .

Ο ΟΠΕΚΑ τονίζει ότι βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ (), να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες, που παρέχονται.

Tags
Back to top button