Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Όχι με ηλεκτρικά αλλά χωρίς καθόλου αυτοκίνητα για να σωθεί το κλίμα

Ο Πάρις Μαρξ γράφει στο Business Insider: «Η παροχή της δημόσιας συγκοινωνίας σε απόσταση 10 λεπτών με τα πόδια από τα σπίτια των ανθρώπων όχι μόνο θα ενθάρρυνε τη χρήση της και θα δημιουργούσε δεκάδες εκατομμύρια θέσεις εργασίας, αλλά θα μπορούσε να αρχίσει να μεταμορφώνει τη σχέση μας με την κινητικότητα. Ήταν η στιγμή κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όπου νιώσαμε ότι η αλλαγή όχι μόνο ήταν δυνατή, αλλά συνέβαινε μπροστά στα μάτια μας. Οι δρόμοι ήταν κλειστοί για τα οχήματα, έτσι ώστε οι άνθρωποι να έχουν χώρο να μετακινηθούν και να ανοίξουν προσωρινοί ποδηλατόδρομοι για να ενθαρρύνουν την ποδηλασία.…

Θα πρέπει να αδράξουμε αυτή την ευκαιρία για να αμφισβητήσουμε τον προηγούμενο αιώνα αυτοπροσανατολισμένου σχεδιασμού και να τονίσουμε το περπάτημα, το ποδήλατο και τη χρήση των συγκοινωνιών έναντι της οδήγησης. Όχι μόνο θα βελτιωνόταν η ποιότητα ζωής των ανθρώπων, αλλά αν σκοπεύουμε να αντιμετωπίσουμε σοβαρά την κλιματική κρίση, πρέπει να μειώσουμε σημαντικά τον αριθμό των αυτοκινήτων και των SUV στο δρόμο — ανεξάρτητα από το τι τα εξουσιοδοτούν».

Και καταλήγει: «Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα μας σώσουν – πρέπει να απαλλαγούμε εντελώς από τα αυτοκίνητα»

Tags
Back to top button