Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οικονόμου: Την Τρίτη η πρώτη εικόνα του νέου συγκοινωνιακού χάρτη

Ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης “βάζει τα εργαλεία που έχουμε σήμερα στην προοπτική μιας εικοσαετίας. Το FlyOver είναι ένας οδικός άξονας που διευκολύνει, αλλά ο συγκοινωνιακός χάρτης στηρίζεται πάνω ουσιαστικά στα εργαλεία που έχεις, δηλαδή στα μέσα.

(…) Στην Αττική τα μέσα αυτά υπήρχαν, δηλαδή το μετρό το οποίο λειτουργεί εδώ και 20-25 χρόνια πλέον, ο προαστιακός, τα αστικά λεωφορεία, ο ηλεκτρικός, το παλαιό ΗΣΑΠ, τα τρόλεϊ, το τραμ. Άρα λοιπόν έχεις 5, μαζί με το ταξί, 6 εργαλεία που μπορείς να κάνεις την αστικού τύπου δημόσια συγκοινωνία, όπου το στοιχείο το καινούργιο που θα παρουσιάσουμε την Τρίτη θα είναι ο συνδυασμός και η διαδραστικότητα αυτών των μέσων μεταξύ τους, έτσι ώστε να είναι πιο αποτελεσματικά και πιο λειτουργικά”, διευκρίνισε ο κ. Οικονόμου.

“Με συνεννόηση με τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ που είναι ο εποπτεύων οργανισμός (σ.σ. των μέσων) σταθερής τροχιάς, θα ενισχύσουμε τα πρωινά δρομολόγια με ακόμα έναν συρμό.

Ο νέος κοινωνικός χάρτης είναι μια πολυσύνθετη άσκηση. Την να κάνει ο ΟΑΣΑ, είναι ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας και είναι πολυσύνθετη γιατί πρέπει να λάβει πολλά ζητήματα υπ’ όψιν. Οι συγκοινωνιολόγοι τον επεξεργάζονται ούτως ή άλλως.

Την Τρίτη λοιπόν στις 10 η ώρα ξεκινάει η ημερίδα για να παρουσιάσουμε την πρώτη εικόνα (σ.σ. του συγκοινωνιακού χάρτη). Η τελική εικόνα θα είναι το Μάιο του 2025”, εξήγησε.

Οι έλεγχοι και η μπροστινή πόρτα

Σχετικά με τους ελέγχους εισιτηρίων, ο υφυπουργός σημείωσε ότι “από 30 στον ΟΣΥ, τον τελευταίο καιρό έχουμε 130 (σ.σ. ελεγκτές)”, ενώ αναφέρθηκε και στην κομβική σημασία του μέτρου κατά το οποίο οι επιβαίνοντας μπαίνουν μόνο από την μπροστινή πόρτα του μέσου.

Για το αν υπάρχουν θέματα ασφαλείας στο μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Οικονόμου δήλωσε: “Το θέμα που υπάρχει είναι ότι κάποιοι συγκλονίζονται. Στις 30 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει η λειτουργία του μετρό. Συγκλονίζονται και είναι τόσο μεγάλος ο συγκλονισμός τους που εφευρίσκουν και ψάχνουν και δημιουργούν και φουσκώνουν καταστάσεις και πράγματα”.

“Απόλυτα ασφαλές” το μετρό της Θεσσαλονίκης, τόνισε ο υφυπουργός.

Tags
Back to top button