Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι παραγγελίες για πίτσα στη Θεσσαλονίκη «πέφτουν βροχή» - Ο λόγος

Οι παραγγελίες για πίτσα στη Θεσσαλονίκη πέφτουν βροχή στο Euro 2024 που συνεχίζεται. Ιδιοκτήτες καταστημάτων τρίβουν τα χέρια τους, από ικανοποίηση.

Το Euro 2024 εκτός από το ότι «γεμίζει» με ποδοσφαιρικό θέαμα τους φιλάθλους, γεμίζει και τα ταμεία στις πιτσαρίες στη Θεσσαλονίκη, που καταγράφουν το δικό τους σκορ με πωλήσεις στα ύψη. Μπορεί να σημειώθηκαν πολλές εκπλήξεις στις αναμετρήσεις, άλλες τόσες ανατροπές με ομάδες που αποχαιρέτησαν νωρίτερα του αναμενομένου τη διοργάνωση, όπως η παραδοσιακή πατρίδα της πίτσας, η Ιταλία, αλλά αυτό που δεν αλλάζει είναι ότι οι περισσότεροι φίλαθλοι λένε «ναι» στην πίτσα κατά τη διάρκεια παρακολούθησης των αγώνων. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι πιτσαρίες της πόλης κάνουν χρυσές δουλειές και τα ποσοστά των εισπράξεων είναι ανοδικά κατά 30% τουλάχιστον.

«Είναι γεγονός ότι από την πρώτη μέρα της διοργάνωσης καταλάβαμε τη διαφορά στις παραγγελίες και τα τηλέφωνα ήταν πολλά περισσότερα. Οι παραγγελίες αυξήθηκαν, ακόμη και οι κρατήσεις ήταν πιο πολλές», λέει στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο Χρήστος Πολίτης, που διατηρεί τρεις πιτσαρίες εδώ και δέκα χρόνια στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Όπως λένε οι άνθρωποι του χώρου, γνωρίζουν εδώ και χρόνια ότι οι πολίτες αγαπούν την κατανάλωση πίτσας την ώρα των ματς και ειδικά της συγκεκριμένης διοργάνωσης, οπότε είχαν πάρει… τα μέτρα τους και είχαν κάνει την προετοιμασία εδώ και καιρό, πριν την πρώτη σέντρα.

«Φροντίσαμε να έχουμε επιπλέον προσωπικό ώστε να μην επιβαρυνθούν οι εργαζόμενοί μας κι επίσης ώστε να προλάβουν τον όγκο των παραγγελιών. Προμηθευτήκαμε επιπλέον πρώτες ύλες για να μην ξεμείνουμε. Σε πολλές περιπτώσεις είχαμε και ειδικές τιμές και πακέτα προσφορών», σημειώνει μιλώντας στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο Ανδρέας Σαχίνης, υπεύθυνος πιτσαρίας στην Τούμπα της Θεσσαλονίκης.

Της... πίτσας έγινε στη Νέα Υόρκη: Τα βάζει με τις... πιτσαρίες για να προστατεύσει το περιβάλλον (βίντεο)

Η μεγάλη μάχη της πίτσας πάντως θα δοθεί τη βραδιά του τελικού, όπου οι φούρνοι, όπως όλα δείχνουν, δεν θα σταματούν να ψήνουν και οι πίτσες θα μπαίνουν και θα βγαίνουν, σαν «πάσες» στο γήπεδο, για να φτάσουν εγκαίρως στους φιλάθλους.

Τα πρωτεία ωστόσο, μέχρι στιγμής, σύμφωνα με αρκετούς ανθρώπους του χώρου, έχει κατακτήσει το Πορτογαλία – Γαλλία, αγώνας θρίλερ που κρίθηκε στα πέναλτι και έδωσε την ευκαιρία στους ποδοσφαιρόφιλους για περισσότερη πίτσα σπέσιαλ, απλή, πικάντικη και για όλα τα γούστα.

«Στο κατάστημά μας τα τηλέφωνα πήραν φωτιά και οι διαδικτυακές κρατήσεις ξεκινούσαν από τα πρώτα ματς. Ωστόσο, οι περισσότεροι επιλέγουν την… πιο βραδινή παραγγελία. Σε κάποια περίπτωση είχαμε και ρεκόρ παραγγελίας – μια παρέα φίλων που έβλεπε τους αγώνες στην αυλή με την τηλεόραση στο γκαζόν πήραν είκοσι» λέει ο κ. Σαχίνης.

Υπάρχουν και οι χαμένοι και αδικημένοι της υπόθεσης που δεν είναι άλλοι απο τους ποδοσφαιρόφιλους που εργάζονται στις πιτσαρίες οι οποίοι… χάνουν τα ματς ή στην καλύτερη περίπτωση βλέπουν κλεφτά κάποιες φάσεις στα κινητά ή τις τηλεοράσεις στα μαγαζιά που εργάζονται.

Οι ιδιοκτήτες απο την πλευρά τους μιλούν για αύξηση κατά 30% φέτος στις πωλήσεις της πίτσας και θυμούνται τα αντίστοιχα υψηλά ποσοστά και στο προηγούμενο ποδοσφαιρικό υπερθέαμα που κυμαίνονταν στα ίδια επίπεδα, ενώ περιμένουν και τους Ολυμπιακούς Αγώνες για να συνεχίσουν και το σερί…

«Άλλο ένα Euro ή και μουντιάλ σε φυσιλογικές ώρες μετάδοσης για τη χώρα μας, θα ήταν ό,τι καλύτερο για εμάς» λέει χαμογελώντας ο κ. Πολίτης.

Tags
Back to top button