Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Οι μεγάλες κατασκευαστικές της Ελλάδας δουλεύουν στη Ντόχα

Η ελληνική επιχειρηματική παρουσία στο Κατάρ είναι έντονη στον κατασκευαστικό κλάδο, με τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές να έχουν αναλάβει μεγάλα έργα στην πρωτεύουσα Ντόχα. 

Σε κάθε περίπτωση είναι ακόμη νωρίς να , ωστόσο η οικονομία του Κατάρ δέχεται τα πρώτα ισχυρά πλήγματα, καθώς μεγάλες αιγυπτιακές τράπεζες με έδρα το Κάιρο σταμάτησαν τις συναλλαγές τους με τις τράπεζες του Κατάρ.

Δείτε και τι αναφέρουν οι που εξόργισε τις άλλες χώρες και προκάλεσε την διπλωματική απομόνωση.

Σημειώνεται ότι οι Έλληνες εργαζόμενοι στην περιοχή είναι αρκετοί στις κατασκευαστικές, ενώ υπάρχουν και γιατροί.

Στην περίπτωση της Ελλάκτωρ, η έκθεσή της είναι σημαντική στο Εμιράτο, καθώς έχει αναλάβει ως επικεφαλής (με 32%) κοινοπραξίας μεγάλο μέρος του έργου κατασκευής του μετρό της Ντόχα, ύψους 3,2 δισ. ευρώ.

Η χρυσή γραμμή του μετρό της Ντόχα είναι ένα έργο που έχει αναλάβει η κοινοπραξία ALYSJ, μια πολυεθνική κοινοπραξία με επικεφαλής την ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., με τη συμμετοχή των Larsen & Tubro (Ινδία), Yapi Merkezi (Τουρκία), STFA (Τουρκία) και Al Jaber Engineer (Κατάρ).

Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την κατασκευή του έργου «Χρυσή υπόγεια γραμμή», αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου σιδηροδρομικού έργου του Κατάρ.

Η διάρκεια του έργου είναι 54 μήνες και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2018.

Η χρυσή γραμμή είναι το μεγαλύτερο επιμέρους πακέτο κατασκευής του μετρό της Ντόχα. Η διαδρομή διασχίζει την πρωτεύουσα του κράτους του Κατάρ, 14 χλμ. από την Ανατολή έως τη Δύση, ακολουθώντας τα ίχνη της ιστορικής γραμμής της πόλης.

Σημαντικά έργα έχει αναλάβει εδώ και χρόνια η J&P ΑΒΑΞ στο Κατάρ.

Η εταιρεία έχει αναλάβει τα έργα υποδομής, καθώς και βίλες, συνολικού προϋπολογισμού 600 εκατ. ευρώ, στο λεγόμενο Μαργαριτάρι (Pearl). Πρόκειται για ένα πολυτελέστατο τεχνητό νησί.

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατασκευάζει υπόγειο parking συνολικής επιφάνειας 100.000 τ.μ, χωρητικότητας 1.493 αυτοκινήτων με υπερκείμενο περιβάλλοντα χώρο 50.000 τ.μ.και σταθμό Μετρό επιφάνειας 10.000 τ.μ. Ιδιοκτήτης του έργου, που υλοποιείται στην Ντόχα, είναι το Qatar Foundation. Επίσης είναι υπό κατασκευή εμπορικό κέντρο στη Ντόχα συνολικής επιφάνειας 220,000 m2.

Από την ελληνική πρεσβεία στην περιοχή έχει υπάρξει η εξής ανακοίνωση: «Σε συνέχεια των εξελίξεων που έλαβαν χώρα σήμερα το πρωί, σας γνωρίζουμε ότι η Πρεσβεία της Ελλάδος παρακολουθεί τις εξελίξεις, είναι σε συνεχή επαφή με τις Καταρινές Αρχές και με τις άλλες Ευρωπαϊκές Πρεσβείες και ότι θα σας τηρήσει ενήμερους για οτιδήποτε θα χρειαστεί να γνωρίζετε. Παρακαλούμε παρακολουθείτε τις ενημερώσεις στον ιστότοπο της Πρεσβείας».

Tags
Back to top button