Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο έχουν περισσότερες πιθανότητες να μην πιστεύουν σε κάποια θρησκεία

Το Διαδίκτυο, ως απόρροια της εξέλιξης της τεχνολογίας, έχει δημιουργήσει μία τεράστια αγορά γνώσεων και πληροφοριών και είναι ένας χώρος ελεύθερος και απομακρυσμένος από κάθε θρησκευτική, πολιτική και ιδεολογική προκατάληψη. Σύμφωνα λοιπόν με μία πρόσφατη μελέτη, οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν, συχνά, το διαδίκτυο έχουν περισσότερες πιθανότητες να μην πιστεύουν σε κάποια θρησκεία.

Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε στη Journal for the Scientific Study of Religion, πραγματοποιήθηκε από ερευνητές του Πανεπιστημίου Baylor, ένα ιδιωτικό χριστιανικό πανεπιστήμιο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι ειδικοί εξέτασαν δεδομένα από 1.714 ενήλικες των Ηνωμένων Πολιτειών, οι οποίοι κλήθηκαν να αξιολογήσουν τόσο τη χρήση του διαδικτύου που έκαναν όσο και τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις.

Τα ευρήματα έδειξαν ότι η συχνή χρήση του Διαδικτύου συνδέεται με μειωμένη πιθανότητα να είναι κάποιος θρησκευόμενος. Ωστόσο, η αυξημένη χρήση του διαδικτύου δε συνδέεται με  μειωμένη συμμετοχή σε διάφορες θρησκευτικές δραστηριότητες. Από την άλλη πλευρά, η συχνή παρακολούθηση της τηλεόρασης συσχετίστηκε με μειωμένη συμμετοχή σε διάφορες θρησκευτικές δραστηριότητες, αλλά δεν συνδέθηκε με μειωμένη πιθανότητα θρησκευτικής συνείδησης.

Ο επικεφαλής της μελέτης Paul K. McClure, δήλωσε στο PsyPost:

«Ένα από τα κύρια συμπεράσματά μου στη μελέτη αυτή είναι ότι η συχνή χρήση του διαδικτύου συσχετίζεται με την απώλεια θρησκευτικής συνείδησης, καθώς ανακάλυψα ότι τα άτομα που περνούν πολύ χρόνο «σερφάροντας» στο διαδίκτυο, είναι λιγότερο πιθανό να είναι πιστά σε μία και μοναδική θρησκεία, ή με άλλα λόγια είναι λιγότερο πιθανόν να πιστεύουν ότι υπάρχει μόνο μία "σωστή" θρησκεία εκεί έξω».

Tags
Back to top button