Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

ΟΑΣΘ: Ξανά στα τιμόνια οι 150 υπάλληλοι που είχαν μεταφερθεί σε άλλες υπηρεσίες

Μέχρι και 60 λεωφορεία περισσότερα στους δρόμους του νομού Θεσσαλονίκης (σήμερα κυκλοφορούν 460) θα σηματοδοτήσει η σταδιακή επιστροφή 150 υπαλλήλων του ΟΑΣΘ στο τιμόνι.

Όπως εξήγησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας, ο αριθμός αυτός των υπαλλήλων του ΟΑΣΘ είχε μετατεθεί σε άλλες υπηρεσίες του Οργανισμού και «εντός της εβδομάδας θα ξεκινήσει η σταδιακή επαναφορά τους στη φυσική τους θέση, με την όλη διαδικασία να υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί εντός του Φεβρουαρίου».

«Η επάρκεια του τροχαίου υλικού είναι διασφαλισμένη», σημείωσε ο κ. Σκόδρας και πρόσθεσε ότι εξαιτίας αυτού του γεγονότος, μπορεί η διοίκηση του Οργανισμού να προχωρήσει στην διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του, με στόχο να κυκλοφορεί σε καθημερινή βάση το σύνολο των απαιτούμενων λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη.

Tags
Back to top button