Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο σιδηρόδρομος αλλάζει! Το σχέδιο Κυρανάκη - Live η κίνηση των τρένων και καθημερινή αξιολόγηση προσωπικού

Καταπέλτης ο Κυρανάκης για ΕΟΔΑΣΑΑΜ: Με μεγάλη προχειρότητα το πόρισμα – Θα απολύονται δημόσιοι υπάλληλοι που υποκύπτουν σε λάθη

Μέσω της  πλατφόρμας railway.gov.gr  που θα λειτουργήσει σε τρεις μήνες θα μπορούν να ελέγχουν οι πολίτες σε πραγματικό χρόνο πού βρίσκονται τα τρένα, ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου για τους σιδηροπδρόμους.  «Ένα σημαντικό στοιχείο για την εφαρμογή είναι πως τα εκτελεσθέντα δρομολόγια δεν θα είναι κατά δήλωση, δεν θα έρχονται σε ένα χαρτί. Θα είναι από ψηφιακά δεδομένα», ξεκαθάρισε. 

«Με τη νέα εφαρμογή καταγραφής εντολών και παραβάσεων, για κάθε υπάλληλο που εκτελεί κρίσιμα καθήκοντα, θα καταγράφεται καθημερινά η δραστηριότητά του», ανέφερε ο κ. Κυρανάκης και ανακοίνωσε πως οι παραβάσεις του κανονισμού θα χωριστούν σε τρία επίπεδα, ανάλογα με τη σοβαρότητά τους (υψηλού, μεσαίου και χαμηλού κινδύνου). «Θα βλέπουμε σε πραγματικό χρόνο ποιος κάνει καλά τη δουλειά του», ξεκαθάρισε.

Όσον αφορά τις ποινές σε περίπτωση παραβιάσεων του κανονισμού, αυτές θα είναι από υποχρεωτική επανεκπαίδευση μέχρι και απόλυση, όπως είπε ο κ. Κυρανάκης.

Πλέον θα οριστεί και προϊστάμενος αμαξοστοιχίας ο οποίος θα έχει εκπαίδευση σταθμάρχη και μηχανοδηγού, σύμφωνα με τον κ. Κυρανάκη, ο οποίος θα λειτουργεί ως «διευθυντής του τρένου».

Ανέφερε δε τις επιμέρους εφαρμογές:

- Ψηφιακό Μητρώο Σιδηροδρομικών Δεδομένων
- Σύστημα ακριβούς γεωεντοπισμού αμαξοστοιχιών
- Εφαρμογή καταγραφής εντολών και παραβάσεων

Όπως είπε, στις νέες Δομές Ασφαλείας Σιδηροδρόμου περιλαμβάνεται η ίδρυση και λειτουργία του Ενιαίου Κέντρου Εποπτείας του ΟΣΕ, με δυνατότητα εποπτείας αμαξοστοιχιών, συλλογής δεδομένων κίνησης, παρακολούθησης αξιολογήσεων κινδύνου, προληπτικής ενημέρωσης και άμεσης παρέμβασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Μίλησε για την εκπαίδευση και αξιολόγηση του προσωπικού του σιδηροδρόμου με αυστηροποίηση των κυρώσεων:

• Δοκιμασίες αξιολόγησης στελεχών κρίσιμων καθηκόντων πριν και μετά την πρόσληψη
• Συνεργασία με Ένοπλες Δυνάμεις στην αξιολόγηση καταλληλότητας προσωπικού ασφαλείας
• Προϊστάμενος Αμαξοστοιχίας

• Ειδική Μονάδα Επιθεωρητών Σιδηροδρόμου
• Κυρώσεις Παράβασης Γενικού Κανονισμού Κίνησης
• Πρόσβαση σε εγκαταστάσεις και υπηρεσίες κατάρτισης προσωπικού σιδηροδρομικών επιχειρήσεων και διαχειριστή υποδομής
• Διεύρυνση Πιστοποίησης Υπεύθυνων για την συντήρηση φορέων

Αναφερόμενος στην ταχεία στελέχωση των ΡΑΣ και ΕΟΔΑΣΑΑΜ σημείωσε πως θα υπάρξουν:

• Επιτάχυνση προσλήψεων Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων
• Επιτάχυνση προσλήψεων ΕΟΔΑΣΑΑΜ
• Ανεξαρτησία Διαχείρισης Πόρων ΕΟΔΑΣΑΑΜ

Η σύγχρονη εταιρική δομή για τον νέο ΟΣΕ περιλαμβάνει ενίσχυση αποτελεσματικότητας και επιτάχυνση διαδικασιών με έμφαση σε:

• Στελέχωση της εταιρείας με όρους ιδιωτικής οικονομίας
• Προσέλκυση στελεχών από το εξωτερικό
• Ταχύτερες προσλήψεις για κρίσιμα καθήκοντα ασφαλείας
• Ταχύτερες διαδικασίες ανάθεσης και υλοποίησης κρίσιμων έργων στον Σιδηρόδρομο

Επιταχύνονται οι προσλήψεις σε ΡΑΣ και ΕΟΔΑΣΑΑΜ

Αναφερόμενος στην ταχεία στελέχωση των ΡΑΣ και ΕΟΔΑΣΑΑΜ σημείωσε πως θα υπάρξουν:

• Επιτάχυνση προσλήψεων Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων
• Επιτάχυνση προσλήψεων ΕΟΔΑΣΑΑΜ
• Ανεξαρτησία Διαχείρισης Πόρων ΕΟΔΑΣΑΑΜ

Η σύγχρονη εταιρική δομή για τον νέο ΟΣΕ περιλαμβάνει ενίσχυση αποτελεσματικότητας και επιτάχυνση διαδικασιών με έμφαση:

• Στελέχωση της εταιρείας με όρους ιδιωτικής οικονομίας
• Προσέλκυση στελεχών από το εξωτερικό
• Ταχύτερες προσλήψεις για κρίσιμα καθήκοντα ασφαλείας
• Ταχύτερες διαδικασίες ανάθεσης και υλοποίησης κρίσιμων έργων στον Σιδηρόδρομο

Σύμφωνα με τον κ. Κυρανάκη θα αναβαθμιστεί το κέντρο εκπαίδευσης του ΟΣΕ και ήδη έχουν ξεκινήσει συνομιλίες με διεθνείς οργανισμούς. 

«Η κεντρική μας φιλοσοφία είναι να δώσουμε ορατότητα στην ασφάλεια. Θεωρούμε ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκαταστήσουμε το κενό εμπιστοσύνης που υπάρχει μεταξύ κοινωνίας και του σιδηροδρόμου. Είμαστε αποφασισμένοι να τα καταφέρουμε με τον ΟΣΕ», ανέφερε.

«Είμαστε σε φάση επαναδιαπραγμάτευσης με την Hellenic Train για όλα τα θέματα», είπε μεταξύ άλλων ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών.

Ο υφυπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε στην υπογραφή συμβάσεων που αφορούν, μεταξύ άλλων, την αποκατάσταση του δικτύου στη Θεσσαλία, την υπογειοποίηση στα Σεπόλια και έκανε αναφορά σε συμβάσεις στην Πελοπόννησο αλλά και στον Δομοκό.

«Τον επαγγελματικό και την υψηλή ετοιμότητα που έχω δει να την έχουν αρκετοί υπάλληλοι, θέλουμε να την έχουν όλοι και οι καλοί θα επιβραβεύονται», σημείωσε, μεταξύ άλλων. 

«Θέλαμε να έχουμε ένα σύστημα που θα μας επιτρέπει με ακρίβεια εκατοστών να βλέπουμε το πού είναι τα τρένα σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είναι ένα σύστημα που προσφέρει επιπλέον δικλείδα ασφαλείας», είπε ο κ. Κυρανάκης.

«Η προϋπόθεση  για να προσελκύσουμε επενδυτές είναι να ολοκληρωθούν τα έργα που θα μας φέρουν σε ένα δίκτυο ευρωπαϊκών προδιαγραφών», είπε μεταξύ άλλων.

«Η στρατηγική που είχε επιλεγεί είναι η πρόσληψη ενός τεχνικού συμβούλου με διεθνές κύρος στον νέο ΟΣΕ. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως όποια εταιρεία αναλάβει αυτή τη σύμβαση, θα έχει την υποχρέωση να φέρει στελέχη για πέντε χρόνια (...). Ένας από τους οργανισμούς που συνομιλούμε είναι και ο γαλλικός, αλλά δεν είναι ο μόνος. Εμείς θα συνομιλήσουμε με αρκετές χώρες που έχουν αξιόπιστους σιδηρόδρομους και θα πάρουμε την απόφασή μας με βάσει τη διαθεσιμότητα, τη διάθεση να προσφέρει και το κόστος», ανέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών. 

Tags
Back to top button