Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Ο πραγματικός λόγος που μας λένε να κλείνουμε τα κινητά μας στο αεροπλάνο

Οι αστικοί μύθοι ότι θα μπλοκάρουν τα ηλεκτρονικά του αεροσκάφους δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση.

Ένας από τους μεγαλύτερους και πιο διαδεδομένους αστικούς μύθους έχει να κάνει με το κλείσιμο των κινητών κατά την διάρκεια μίας πτήσης, υπό τον φόβο να μπλοκάρουν τις συσκευές χειρισμού του αεροσκάφους…

Υπάρχει όμως τέτοιος κίνδυνος; Φυσικά και όχι. Απλά βολεύει να διατηρείται και να συντηρείται, καθώς ισχύει αυτό που λέμε «ο φόβος φυλάει τα… έρημα», με αποτέλεσμα οι αεροσυνοδοί να έχουν ένα λιγότερο θέμα για να ασχοληθούν.

Άρα για ποιο λόγο μας αναγκάζουν είτε να το κλείσουμε, είτε να το βάλουμε σε flight mode;

Περισσότερο έχει να κάνει για προληπτικούς λόγους, καθώς ελοχεύει πολύ μικρός κίνδυνος το σήμα από το τηλέφωνο να δημιουργήσει παρεμβολές στην επικοινωνία του πιλότου με τον πύργο ελέγχου.

Μπορεί δηλαδή να χαθεί ο ήχος μεταξύ των δύο για ελάχιστα δευτερόλεπτα ή να ακουστεί κάτι σαν βάζεις ένα κινητό δίπλα από ένα μεγάφωνο.

Οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο, μέχρι και πριν από μερικά χρόνια, σύμφωνα με το cntravel.com ήταν περίπου 2-3%, όμως πλέον με την εξέλιξη της τεχνολογίας το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί ακόμη περισσότερο.

Επειδή όμως έστω και σε ποσοστό 0,000000001% υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο και σε μία περίπτωση έκτακτης ανάγκης κάθε εκατοστό του δευτερολέπτου μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο, η απαγόρευση ισχύει ακόμα.

«Βetter-safe-than-sorry» που λένε και στο εξωτερικό.

 

Tags
Back to top button