Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ο κορωνοϊός έστειλε τη σαμπάνια στα… αζήτητα

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει οδηγήσει σε κατάρρευση την αγορά της σαμπάνιας, με τις πωλήσεις να έχουν να μειωθούν στο ένα τρίτο εν συγκρίσει με την περσινή χρονιά.

Οι πωλήσεις σαμπάνιας παγκοσμίως έχουν ήδη σημειώσει σημαντική πτήση και προβλέπεται να μειωθούν κι άλλο, συγκεκριμένα κατά 100 εκατομμύρια μπουκάλια φέτος. Σύμφωνα με την Ένωση Παραγωγών Σαμπάνιας CIVC, οι χαμένες πωλήσεις υπολογίζεται να ανέλθουν σε άνω του 1,7 δισεκατομμυρίου ευρώ το 2020, ενώ δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις και για τα επόμενα χρόνια.

Ο δημοφιλής αφρώδης οίνος, που καταναλώνεται ευρέως σε δεξιώσεις, πάρτι ή γάμους, παραμένει στα κελάρια. Σύμφωνα με τους επαγγελματίες του κλάδου περίπου 100 εκατομμύρια φιάλες θα παραμείνουν απούλητες έως το τέλος του έτους.

«Βιώνουμε μια κρίση που εκτιμούμε πως είναι χειρότερη ακόμα κι από τη Μεγάλη Ύφεση του 1929», δήλωσε ο Θιμπό Λε Μαλούξ από την Ένωση Παραγωγών Σαμπάνιας CIVC, η οποία εκπροσωπεί σχεδόν 16.000 οινοποιούς. «Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η σαμπάνια κατάφερνε να επιβιώσει σε κάθε πόλεμο. Σε κάθε κρίση υπήρχε κάποια διέξοδος. Αυτή την ώρα, δεν υπάρχει προοπτική, εκτός εάν βρεθεί άμεσα εμβόλιο», πρόσθεσε από την πλευρά του ο Πολ Φρανσουά Βράνκεν.

Όπως συμπλήρωσε, θα πρέπει πλέον να αλλάξουν τον τρόπο που πλασάρουν το προϊόν τους, καθώς: «Ακόμα κι αν τα μπαρ και τα νυχτερινά κέντρα παραμείνουν κλειστά για πέντε χρόνια, δεν σκοπεύουμε να χάσουμε τους πελάτες μας. Θα σημειωθούν μεγάλες αλλαγές στη στρατηγική του μάρκετινγκ, που θα είναι ικανή να αναδείξει το μεγαλείο του οίνου μας».
 

Tags
Back to top button