Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Γυναίκα

Ο «ιθύνων νους» της Gucci και γιατί θέλει να κάνει την πασαρέλα στην Ακρόπολη (φωτό, βίντεο)

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545}

Η ομόφωνα αρνητική εισήγηση των μελών του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου στην πρόταση του οίκου μόδας Gucci για επίδειξη μόδας στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης έγινε αμέσως viral στο διαδίκτυο μέσω της δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ποιος όμως «κρύβεται» πίσω από αυτήν την πρόταση και γιατί θέλει τόσο πολύ τον ιερό βράχο των Αθηνών; 

Ο 42χρονος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Alessandro Michele θεωρείται σήμερα το μεγαλύτερο αστέρι της βιομηχανίας της μόδας, καθώς η επιρροή και η απήχηση των σχεδίων του παγκοσμίως έχει φέρει τον οίκο στις πρώτες θέσεις της κούρσας των διάσημων υπογραφών.

Η καλλιτεχνική του ιδιοφυΐα έπεισε, μάλιστα, τη Michelle Obama να εμφανιστεί στην εκπομπή της Ellen DeGeneres, με φόρεμα του οίκου Gucci και όχι με κάποιο από αυτά των αγαπημένων της Αμερικανών σχεδιαστών.  Η υπογραφή του φορέματος με χάρτες του κόσμου έφερε την υπογραφή του Alessandro Michele, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου από το 2014. 

Δείτε το απόσπασμα στο παρακάτω βίντεο: 

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545}
span.s1 {text-decoration: underline}

Χρειάστηκε πολύ λίγος χρόνος μέχρι να αναγνωριστεί ο σχεδιαστής για το σχεδιαστικό του έργο. 800 μέλη του British Fashion Council υπό την προεδρία της βαρόνης Natalie Massenet (ιδρύτρια του net-a-porter.com) ανέδειξαν τον 42χρονο Ιταλό σχεδιαστή ως Best International Designer 2015.

Alessandro Michele

 «Ο Alessandro Michele αποτελεί ένα πραγματικό φαινόμενο για τον οίκο Gucci. Η εκλεπτυσμένη του αισθητική έχει καταφέρει μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να επηρεάσει τις τάσεις της μόδας παγκοσμίως. Δεν είναι μόνο ότι έχει καταφέρει να μετατρέψει το brand και τα προϊόντα του σε κάτι πολυπόθητο, αλλά έχει αλλάξει ολόκληρη την εμπειρία του shopping σε ένα ενδιαφέρον εμπορικό παιχνίδι. Στην καρδιά του βρίσκεται πάντα ο καταναλωτής και οι ανάγκες του» δήλωσε η Massenet.

Κάπως έτσι ο Alessandro Michele καταλήγει να επιφορτίζεται με τον διόλου ευκαταφρόνητο τίτλο του Wes Anderson της πασαρέλας. Όπως όλα δείχνουν η απόφαση του προέδρου του ομίλου Kering Francois-Henri Pinault να αναθέσει τη θέση του creative director του θρυλικού ιταλικού οίκου Gucci ή αλλιώς της ναυαρχίδας του ομίλου αξίας 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σε ένα σχεδιαστή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, όπως ο Alessandro Michele, αποτέλεσε την καλύτερη δυνατή επιλογή.

Ο Michele σε κάθε συνέντευξή του δεν παραλείπει να υπογραμμίζει την λατρεία του για τις συλλογές, τα όμορφα αντικείμενα, τα έργα τέχνης και στις αρχαιότητες. Τουλάχιστον δέκα φορές οι άνθρωποι του οίκου Gucci, αναφέρθηκαν στο πρόσωπό του και τη σφοδρή επιθυμία του, ως λάτρη των αρχαιοτήτων, να κάνει την επίδειξη Cruise 2018 του οίκου στην Ακρόπολη.

Όπως μίλησαν για τον σεβασμό και τη λατρεία του στον Παρθενώνα και την Ακρόπολη. Έμοιαζε σαν να έλεγαν: «μα πώς μπορείτε να αρνηθείτε σε αυτόν;». Μπορεί να ήθελε να ανεβάσει τις καλλονές του οίκου στην Ακρόπολη, αλλά η καμπάνια του Gucci στο Instagram με την ιδέα να ντύσει τα γλυπτά της ζωφόρου του Παρθενώνα, ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων. O οίκος ζήτησε συγγνώμη δηλώνοντας: 

«Η Gucci επιθυμεί να διευκρινίσει ότι ουδέποτε είχε την πρόθεση να προσβάλει με τη δημοσίευση ανεξάρτητων έργων τέχνης στον λογαριασμό της στο Instagram. Τρέφει τον μέγιστο σεβασμό για τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική τέχνη. Μάλιστα, είναι ένας από τους στόχους της Gucci να ενθαρρύνει την ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης και την καινοτόμο δημιουργικότητα, αλλά δεν υπάρχει απολύτως καμία πρόθεση προσβολής της Ελλάδας και του πολιτισμού της ή οποιουδήποτε άλλου πολιτισμού.»

Το περιοδικό New Yorker τον φιλοξένησε πριν από λίγο καιρό υπό τον τίτλο GUCCI’S RENAISSANCE MAN, και υπότιτλο «εξετάζει τη σύγχρονη μόδα με ένα ιστορικό μάτι». Το γραφείο του είναι γεμάτο με παλαιά αντικείμενα και αντίγραφα ρωμαϊκής και ελληνικής τέχνης, από τα οποία δηλώνει επανειλημμένα ότι αντλεί την έμπνευσή του. 

Το 2016, για την επίδειξη Gucci Cruise 2017, ο Michele επέλεξε το Αβαείο του Ουέστμινστερ, ένα μνημείο του 13ου αιώνα, «Νομίζω ότι είναι το πιο όμορφο μέρος που έχω δει ποτέ στη ζωή μου», έλεγε στο Νιου Γιόρκερ, υμνώντας την μεσαιωνική ομορφιά του. Ως επόμενο στόχο έβαλε ένα μνημείο σαφώς ανώτερο, υπέρτατου κάλλους και αρμονίας, τον Παρθενώνα. Αδιαπραγμάτευτα ήθελε μόνο αυτό. 

Με την απόρριψη του αιτήματός του, όλοι είναι περίεργοι για το ποια θα είναι η επόμενη επιλογή, για κάποιον που φαίνεται ότι δε συμβιβάζεται με τίποτα πέραν του άριστου.

Tags
Back to top button