Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ο υπουργός Παιδείας της Τουρκίας πρότεινε τη μετονομασία της Κεντρικής Ασίας σε «Τουρκιστάν»

Το μοντέλο Τραμπ στον Κόλπο του Μεξικού φαίνεται πως έχει επηρεάσει και την Άγκυρα, καθώς ο υπουργός Παιδείας της Τουρκίας, ζητά να μετονομαστεί η «Κεντρική Ασία» σε «Τουρκιστάν», για να αποτυπώνει όπως υποστηρίζει τη «Γεωγραφία της Καρδιάς μας».

Ο Τούρκος Υπουργός Παιδείας, Γιουσούφ Τεκίν, σε ομιλία του στην εκδήλωση του φόρουμ «Επιστροφή στις ρίζες 2025-2026» εξέφρασε τη διαφωνία του για τη χρήση του όρου που χρησιμοποιούσε, όπως είπε, η Ρωσία για να εκφράσει την ηγεμονία της στην Κεντρική Ασία μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, επισημαίνοντας ότι «λέγοντας "Κεντρική Ασία" εγκαταλείπουμε τον πολιτιστικό και εγκάρδιο δεσμό μας».

Έσπευσε έτσι να προτείνει να ονομάζεται αυτή η περιοχή «Τουρκιστάν» γιατί αυτό είναι το «αυθεντικό και ορθό όνομα της περιοχής».

Ο κ. Τεκίν μάλιστα σε ένα κάλεσμα για να μάθουν οι Τούρκοι μαθητές τη «Γεωγραφία της Καρδιάς μας» από την Παλαιστίνη μέχρι την Κεντρική Ασία, από τα Βαλκάνια μέχρι τη Μέση Ανατολή και να μην αναρωτιούνται αύριο «τι σχέση έχουμε με την Ιερουσαλήμ, την Παλαιστίνη και την Κύπρο» δικαιολόγησε την ένταξη της «Γεωγραφίας της Καρδιάς μας» στην διδακτέα ύλη και ανακοίνωσε την ίδρυση Επιτροπής με τον τίτλο «Πολιτισμός και η Γεωγραφία της Καρδιάς μας».

Ο Τούρκος υπουργός Παιδείας, στην ίδια ομιλία του, έσπευσε να θέσει σε αυτό το πνεύμα και θέμα μειονοτικής εκπαίδευσης στη Θράκη, υποστηρίζοντας ότι πρέπει η Τουρκία να «διασφαλίσει το δικαίωμα στην εκπαίδευση της τουρκικής μειονότητας στη Δυτική Θράκη», ισχυριζόμενος ότι τα σχολεία της «τουρκικής μειονότητας» στη Θράκη μειώνονται και είναι το ¼ του αριθμού των σχολείων που υπήρχαν κατά την υπογραφή της Συνθήκης της Λωζάνης και ότι ενώ η Ελλάδα «κλείνει σχολεία», η Τουρκία εξασφαλίζει τη συνέχιση της λειτουργίας των μειονοτικών σχολείων.

 

Tags
Back to top button