Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ο Ερντογάν ξεκινά πόλεμο και με τους Γερμανούς

Αφορμή για την παραπάνω κίνηση, αποτέλεσε η απόφαση της VW για την ακύρωση της κατασκευής του νέου εργοστασίου της στη γείτονα χώρα και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή της Μανίσα.


Στη λίστα των τουρκικών αρχών, εκτός της εταιρείας από το Βόλφσμπουργκ και των θυγατρικών Audi, Porsche και Skoda, βρίσκονται και οι BMW και Mercedes. Η έρευνα που ανακοινώθηκε στις 11 Ιουνίου επικεντρώνεται σε τεχνικά θέματα και πιο συγκεκριμένα στους ηλεκτρονικούς περιοριστές ταχύτητας (κόφτες), στη νόμιμη ή όχι τοποθέτηση και χρήση των φίλτρων περιορισμού των μικροσωματιδίων, σε τεχνικά ζητήματα σχετικά με την τεχνολογία του συστήματος που ψεκάζει τα καυσαέρια πριν αυτά περάσουν στον καταλύτη (SCR), καθώς και στις δεξαμενές AdBlue.

Νωρίτερα, η VW ανακοίνωσε ότι «παγώνει» τα σχέδια της σχετικά με την ανέγερση μίας νέας μονάδας συναρμολόγησης, αιτιολογώντας την απόφασή της λόγω της περιορισμένης ζήτησης νέων μοντέλων που έφερε η πανδημία του Covid-19.

Το ύψος της επένδυσης αρχικά είχε υπολογιστεί στα 1,3 δισεκ. ευρώ, με την παραγωγή να ξεκινούσε το 2022, με την συναρμολόγηση των νέων VW Passat και Skoda Superb, έχοντας στόχο τα 300.000 οχήματα ετησίως.

Ωστόσο η παραπάνω απόφαση βρήκε έντονες αντιδράσεις από τα γερμανικά συνδικάτα λόγω κυρίως της κατάργησης των ατομικών ελευθεριών, αλλά και της στρατιωτικής εισβολής στη Συρία.

Tags
Back to top button