Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέος Κ.Ο.Κ – Έρχονται βαριές καμπάνες για όσους δεν φορούν κράνος

Όσοι συνεχίζουν να παρανομούν, θέτοντας σε κίνδυνο τόσο τη δική τους ασφάλεια, όσο και αυτή των υπόλοιπων οδηγών, θα βρίσκονται αντιμέτωποι με τον νόμο και θα βάζουν βαριά το χέρι στην τσέπη.

Οι επιβάτες των δίκυκλων δεν θα αποτελέσουν εξαίρεση, καθώς ο Κ.Ο.Κ προβλέπει ποινές και πρόστιμα, για την πιο συνηθισμένη παράβαση, τη μη χρήση του προστατευτικού κράνους.

«Το δίκυκλο έχει μικρότερη κατανάλωση, αντίστοιχα μικρότερη εκπομπή ρύπων, καταλαμβάνει λιγότερο χώρο ενόσω κινείται, αλλά και ενόσω σταθμεύει. Γνωρίζω καλά ότι ένα σημαντικό θέμα που αφορά και στην οδική ασφάλεια αλλά και στην ευχέρεια χρήσης ενός δικύκλου είναι η διήθηση, οι ελιγμοί δηλαδή ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Πρόκειται για μια καθημερινότητα που σήμερα αντίκειται σε όσα λέει ο Κ.Ο.Κ», ανέφερε η Χριστίνα Αλεξοπούλου, αρμόδια υφυπουργός Μεταφορών μιλώντας για τη νέα φιλοσοφία του Κώδικα, στο 1ο Συνέδριο Sustainable Ride που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo.

Αναφορικά με τις παραβάσεις από τους δικυκλιστές, σημείωσε: «Θα είμαστε αυστηρότεροι στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με όσους επιμένουν να κινδυνεύουν και να παρανομούν κινούμενοι χωρίς το προστατευτικό κράνος. Θα υπάρχουν αυστηρές ποινές και υψηλά χρηματικά πρόστιμα ειδικά για τους καθ’ έξιν παραβάτες. Είναι απολύτως αναγκαίο ως λαός να αναπτύξουμε μια κουλτούρα ασφάλειας συνολικά, μια κουλτούρα ασφάλειας που ξεκινά από τα παιδιά μας. Το παιδί πρέπει να φορά κράνος στα ρόλερ, στο πατίνι, στο ποδήλατο, στο σκι και σε όλες τις μορφές κινητικότητας που ενέχουν ταχύτητα».

Και πρόσθεσε, παραθέτωντας ορισμένα στοιχεία: «Τα στοιχεία σήμερα δείχνουν ότι το 34% των τροχαίων δυστυχημάτων στη χώρα μας αφορούν μηχανές. Το 2021 είχαμε 214 θύματα. Αν σ’ αυτό το ποσοστό προστεθούν τα ποδήλατα και τα μοτοποδήλατα ανεβαίνουμε στο 40%. Ο απολογισμός δεν είναι καλός. Είναι σημαντικό να μειώσουμε την ταχύτητά μας, να φοράμε πάντα το κράνος και τα προστατευτικά αλλά και να τηρούμε τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ώστε να συνυπάρχουμε με ασφάλεια».

Ποινές ανάλογα με την επικινδυνότητα της παράβασης

Σημειώνεται ότι στον νέο Κ.Ο.Κ οι ποινές θα είναι κατηγοριοποιημένες ως προς την επικινδυνότητά τους.

Αυστηρότερες θα είναι όσες συνδέονται με σοβαρά τροχαία ατυχήματα, με χαρακτηριστικά παραδείγματα την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, την υπερβολική ταχύτητα, την αντικανονική προσπέραση και την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.

Μάλιστα, για τους οδηγούς που υποπίπτουν σε επαναλαμβανόμενες επικίνδυνες παραβάσεις, εξετάζεται να αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης αρχικά για μερικούς μήνες, στη συνέχεια για μερικά έτη και τέλος οριστικά.

Τέλος, αυστηρότερο θα γίνει το πλαίσιο και για τη στάθμευση σε χώρο που είναι για ΑμεΑ, αλλά και για την κίνηση σε λεωφορειολωρίδες.

Tags
Back to top button