Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέα κρατική «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» μετά την ιδιωτικοποίηση σχεδιάζει το Δημόσιο

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Καθημερινής μάλιστα, ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Θανάσης Σχίζας προανήγγειλε ότι η κρατική εταιρεία θα κάνει κινήσεις για την απόκτηση σιδηροδρομικής άδειας με την αιτιολογία ότι «το ελληνικό δημόσιο οφείλει να έχει μια σιδηροδρομική άδεια στην κατοχή του «για κάθε ενδεχόμενο». Όπως σημείωσε ωστόσο δεν θα ανταγωνιστούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με άλλες του δηλώσεις έχει σχεδιαστεί πρόγραμμα ανακατασκευής του τροχαίου υλικού αξίας 40 – 45 εκατ. ευρώ.

Η κίνηση αυτή, ωστόσο χαρακτηρίζεται από κύκλους της βιομηχανίας μεταφορών ως «επιεικώς άκομψη» και ενδεικτική του γιατί έχει υπονομευθεί το επενδυτικό κλίμα για τη χώρα.

Προβληματισμός για το τροχαίο υλικό

Όπως σημειώνει το ρεπορτάζ της Καθημερινής, μεγαλύτερο προβληματισμό έχουν προκαλέσει πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θέτουν θέμα διασφάλισης της εκμίσθωσης του τροχαίου υλικού από το στοκ του ελληνικού δημοσίου το οποίο ελέγχει στο σύνολο τους η ΓΑΙΑΟΣΕ.

Στο πλαίσιο αυτής της αξίωσης φέρεται να επαπειλείται και η έγερση θεματος καταβολής των επιδοτήσεων της τάξης των 50 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως που λαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για δημόσιες υπηρεσίες, τις άγονες δηλαδή σιδηροδρομικές γραμμές. Όπως τονίζεται φέρεται να τίθεται θέμα «επακριβούς αποτίμησής τους ώστε να μην καταβάλλονται χρήματα που δεν πάνε για τις άγονος».

Ωστόσο κύκλοι εκτιμούν ότι το συγκεκριμένο ζήτημα εγείρεται ενδεχομένως ως διαπραγματευτικό μέσο πίεσης στην ιταλική εταιρεία, η οποία όμως εμφανίζεται καλυμμένη καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιήθηκε με τις συμβάσεις για τις επιδοτήσεις υπογεγραμμένες για 5 χρόνια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ferrovie Dello Stato προτίθεται να πραγματοποιήσει επενδύσεις ύψους 500 εκατ. ευρώ σε τροχαίο υλικό.

Tags
Back to top button