Ακόμα και η μία ώρα που περνάει ο μέσος χρήστης στο Facebook φαίνεται πως είναι αρκετή για να σε κάνει πιο δυστυχισμένο, με βάση μία νέα έρευνα του Harvard Business Review.
Το HBR συγκέντρωσε στοιχεία από 5.208 χρήστες σε μια περίοδο δύο ετών και συνέκριναν την ευημερία τους σε σχέση με τη χρήση του κοινωνικού δικτύου αλλά και το πραγματικό δίκτυο επαφών τους σε σχέση με το δίκτυό τους στο Facebook.
Αυτό που βρήκαν είναι ότι η αυξημένη χρήση του Facebook συνδέεται με την πιθανότητα μειωμένης ευημερίας και ικανοποίησης στο μέλλον. Αν και ο τρόπος χρήσης του κοινωνικού δικτύου δεν φαίνεται να επηρέασε την ψυχική τους κατάσταση, ο χρόνος που περνούν σε αυτό σίγουρα επηρεάζει και μάλιστα αρνητικά.
Μελετητές παλαιότερης έρευνας διαπίστωσαν ότι εκείνοι που ήταν περισσότερο δυστυχισμένοι και δυσαρεστημένοι με την ζωή τους, ήταν και εκείνοι που δεν εμπλέκονταν ενεργά στο site, αλλά απλά επέλεγαν να διαβάσουν τις δημοσιεύσεις ή να δουν τις φωτογραφίες άλλων.
Το 30% των 600 ατόμων που πήραν μέρος στις δύο μελέτες, ανέφεραν τον φθόνο και την ζήλια ως τα κύρια αισθήματα δυσαρέσκειας από το Facebook, ενώ το 36% είπαν ότι ήταν απλά ελαφρά απογοητευμένοι «μερικές φορές» ή «πολύ συχνά», μετά από την περιήγησή τους στο site.