Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Νέα έρευνα του Harvard: Το Facebook σε κάνει δυστυχισμένο (φωτό)

Ακόμα και η μία ώρα που περνάει ο μέσος χρήστης στο Facebook φαίνεται πως είναι αρκετή για να σε κάνει πιο δυστυχισμένο, με βάση μία νέα έρευνα του Harvard Business Review.

Το HBR συγκέντρωσε στοιχεία από 5.208 χρήστες σε μια περίοδο δύο ετών και συνέκριναν την ευημερία τους σε σχέση με τη χρήση του κοινωνικού δικτύου αλλά και το πραγματικό δίκτυο επαφών τους σε σχέση με το δίκτυό τους στο Facebook.

Αυτό που βρήκαν είναι ότι η αυξημένη χρήση του Facebook συνδέεται με την πιθανότητα μειωμένης ευημερίας και ικανοποίησης στο μέλλον. Αν και ο τρόπος χρήσης του κοινωνικού δικτύου δεν φαίνεται να επηρέασε την ψυχική τους κατάσταση, ο χρόνος που περνούν σε αυτό σίγουρα επηρεάζει και μάλιστα αρνητικά.

Μελετητές παλαιότερης έρευνας διαπίστωσαν ότι εκείνοι που ήταν περισσότερο δυστυχισμένοι και δυσαρεστημένοι με την ζωή τους, ήταν και εκείνοι που δεν εμπλέκονταν ενεργά στο site, αλλά απλά επέλεγαν να διαβάσουν τις δημοσιεύσεις ή να δουν τις φωτογραφίες άλλων.

Το 30% των 600 ατόμων που πήραν μέρος στις δύο μελέτες, ανέφεραν τον φθόνο και την ζήλια ως τα κύρια αισθήματα δυσαρέσκειας από το Facebook, ενώ το 36% είπαν ότι ήταν απλά ελαφρά απογοητευμένοι «μερικές φορές» ή «πολύ συχνά», μετά από την περιήγησή τους στο site.

Tags
Back to top button