Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Να τι έδωσε ο Ερντογάν στη VW για το εργοστάσιο στην Τουρκία

Όπως λοιπόν αναφέρει η Deutsche Welle και το ARD, παρότι τελικά η Βουλγαρία, η δεύτερη υποψήφια χώρα για το νέο εργοστάσιο, λόγω των χαμηλότερων μισθών της έδειχνε ότι θα έπαιρνε αυτή το χρίσμα από τη VW, τελικά ο Ερντογάν με μια κίνηση της τελευταίας στιγμής κατάφερε να πείσει τους Γερμανούς να φέρουν το εργοστάσιο στη χώρα του και πιο συγκεκριμένα, στην περιοχή της Manisa, δίπλα από τη Σμύρνη.

Τι έταξε λοιπόν ο Ερντογάν στη VW;

Όπως αναφέρουν τα Γερμανικά μέσα ενημέρωσης επικαλούμενα πηγές μέσα από την Κυβέρνηση, ο «Σουλτάνος» υποσχέθηκε να μειώσει άμεσα το φόρο για τα νέα μοντέλα με υψηλή κατανάλωση που ισχύει στην Τουρκία. Με τη μείωση αυτή του φόρου, άμεσα θα πέσει η τιμή έως και κατά 41% σε ένα VW Passat, το κύριο μοντέλο που θέλει διακαώς να πουλήσει η VW στην Τουρκία.

Υπολογίζεται ότι μετά από αυτή την εξέλιξη μέσα σε ένα χρόνο σχεδόν 40.000 νέα Passat sedan αναμένεται να πωληθούν στην Τουρκία, πολλά από τα οποία μάλιστα θα κατευθυνθούν στα χέρια κυβερνητικών στελεχών. Μάλιστα, ο ίδιος ο Ερντογάν για να καθησυχάσει τους Γερμανούς ότι όλα θα πάνε ρολόι, είναι έτοιμος να τους προσφέρει γραπτές εγγυήσεις που θα επικυρώνουν το νούμερο αυτό των Passat που θα πωληθούν στη χώρα.

Αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι παρότι αρχικά το νέο εργοστάσιο της VW στην Τουρκία δεν θα κατασκευάζει το Passat (θα παράγει όπως έχουμε ξαναγράψει μοντέλα της Skoda και τη SEAT), στόχος της VW είναι στο μέλλον και η παραγωγή του μεσαίου σεντάν της να μεταφερθεί εκεί, ώστε να δώσει περαιτέρω ώθηση στις πωλήσεις του αυτοκινήτου στη χώρα.

Πάντως θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η απόφαση για την κατασκευή του νέου εργοστασίου της VW στην Τουρκία δεν ήταν εύκολη, αφού υπήρξαν πολλές αντιρρήσεις του σωματείου εργαζομένων της VW λόγω των προβλημάτων με τα δικαιώματα των εργατών στην Τουρκία, αλλά γενικότερα και λόγω της ρευστής οικονομικής κατάστασης της χώρας.

Tags
Back to top button