Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

M.Ζούκερμπεργκ: Σκέφτεται να ανοίξει καταστήματα της Meta για να «ξεναγήσει» τους χρήστες στο Metaverse

Καταστήματα που θα βοηθούν τους καταναλωτές να κατανοήσουν τι είναι το Metaverse σκέφτεται να ανοίξει ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Τα καταστήματα θα επέτρεπαν στην μητρική -πλέον- εταιρεία του Facebook να δείχνει ευκολότερα τις συσκευές της, όπως τα έξυπνα γυαλιά, τα ακουστικά εικονικής πραγματικότητας και τις συσκευές βιντεοκλήσεων. Σύμφωνα με τους New York Times το σχέδιο βρίσκεται ακόμη σε φάση διερεύνησης και δεν έχει οριστεί ημερομηνία έναρξης. Εκπρόσωπος της Meta με e-mail στην Daily Mail σχολίασε ότι δεν μπορεί να επιβεβαιώσει το σχέδιο για καταστήματα.

Τον Οκτώβριο, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε τη μετονομασία του Facebook σε Meta (αναφορά στο Metaverse), καθώς η εταιρεία θέλει να κάνει τη μετάβαση σε ένα περιβάλλον όπου οι χρήστες εργάζονται και παίζουν σε έναν εικονικό κόσμο. Το μομέντουμ ήταν ιδανικό, λόγω και των προβλημάτων που προκάλεσαν οι αποκαλύψεις πρώην εργαζόμενης, που κατήγγειλε ότι η εταιρεία είχε ως προτεραιότητα το κέρδος και όχι την ασφάλεια των χρηστών.

Το νέο σήμα της εταιρείας είναι το σύμβολο του άπειρου σε μπλε χρώμα και παραπέμπει στη βούλησή της να επεκταθεί πέρα από τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης.

«Η αποστολή μας παραμένει η ίδια, να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά»

Ο όρος metaverse μπορεί να αναφέρεται σε ψηφιακούς χώρους που γίνονται πιο ζωντανοί με τη χρήση της εικονικής ή επαυξημένης πραγματικότητας. «Η αποστολή μας παραμένει η ίδια, να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά» είπε ο Ζούκερμπεργκ στο συνέδριο της εταιρίας. Μάλιστα εξήγησε ότι το όνομα «Meta» παραπέμπει στο ελληνικό «Μετά» και συμβολίζει ότι υπάρχουν πάντα περισσότερα πράγματα για να χτίσει κανείς και ένα επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία.

«Πιστεύω ότι το metaverse είναι το επόμενο κεφάλαιο στο Ίντερνετ και το επόμενο κεφάλαιο της εταιρείας μας. Ενώ οι περισσότερες εταιρείες εστιάζουν στο πώς οι άνθρωποι θα μπορούσαν να συνδεθούν με την τεχνολογία, εμείς εστιάζουμε στη δημιουργία τεχνολογίας που θα συνδέσει τον ένα άνθρωπο με τον άλλο», πρόσθεσε.
 

Tags
Back to top button