Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

myOAEDlive: Με «ψηφιακό ραντεβού» η εξυπηρέτηση πολιτών - Για ανέργους και επιχειρήσεις

Σε λειτουργία τέθηκε η πλατφόρμα myOAEDlive.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από στελέχη του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού μέσω βιντεοκλήσης. Δίνεται έτσι η δυνατότητα κυρίως σε ανέργους, αλλά και σε επιχειρήσεις, να έχουν πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ χωρίς φυσική παρουσία, από το κινητό ή τον υπολογιστή τους.

Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε με τη συνεργασία του διοικητή του ΟΑΕΔ, Σπύρου Πρωτοψάλτη, και του γενικού γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου.

Προορίζεται αρχικά να εξυπηρετεί δύο κατηγορίες συναλλαγών με το κοινό:

Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους. Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Για να κλείσουν ραντεβού οι χρήστες, πρέπει να καταχωρήσουν ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου, την ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και την διεύθυνσή του.

Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet, παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες να κλείσουν ραντεβού και για άλλο φυσικό πρόσωπο. Κατόπιν, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 90 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού κι ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό.

Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.

Αναλυτικά, οι δύο αρχικά διαθέσιμες υπηρεσίες περιλαμβάνουν: Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:

- Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του

- Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας

- Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας. Συμβουλευτική προς επιχειρήσεις από εργασιακό σύμβουλο εργοδοτών για:

- Υποβολή αίτησης για προσωπικό χωρίς επιδότηση από τον ΟΑΕΔ (άνοιγμα και περιγραφή θέσεων εργασίας).

- Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας.

- Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για διατήρηση των θέσεων εργασίας.

- Ενημέρωση για προγράμματα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας - πρακτικής άσκησης.

- Ενημέρωση για προγράμματα επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

Tags
Back to top button