Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Μυτιληναίος: Προς παράδοση το έργο της γραμμής Κιάτο –Ροδοδάφνη

Με έναν χρόνο καθυστέρηση η εταιρεία  Μυτιληναίος είναι έτοιμη να παραδώσει στο ελληνικό κράτος το έργο που αφορά τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτου - Ροδοδάφνης Αιγίου.

Το έργο  συνολικού μήκους 71 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 920 εκατ. ευρώ, αποτέλεσε μια διαχρονική πληγή για την ΕΡΓΟΣΕ καθώς ξεκίνησε το 2006 και έπρεπε να παραδοθεί το προηγούμενο καλοκαίρι.

Χρειάστηκε όμως πλήθος παρατάσεων και εκατοντάδων εκατομμυρίων για να ξαναμπεί στις ράγες με κίνδυνο ακόμη και επιστροφής κονδυλίων στην ΕΕ.

Η αρχική εργολαβία είχε ανατεθεί στην Μηχανική όμως στην πορεία η εταιρεία κηρύχθηκε έκπτωτη και προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός που κέρδισε η ΜΕΤΚΑ. Η σχετική σύμβαση  υπογράφτηκε το Σεπτέμβριο του 2014.

Το σιδηροδρομικό έργο αποτέλεσε μία από τις μεγάλες δοκιμασίες της νέας διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία στις αρχές του χρόνου χρειάστηκε να διαπραγματευτεί στις Βρυξέλλες ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος της δημοσιονομικής διόρθωσης με την επιστροφή 240 εκ. ευρώ.

Στην τεχνική συνάντηση που είχε πραγματοποιηθεί στα μέσα του προηγούμενου Ιανουαρίου στις Βρυξέλλες μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ, του υπουργείου Ανάπτυξης και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής παρακολούθησης του σιδηροδρομικού έργου, αποφεύχθηκαν τα χειρότερα και ορίστηκε καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης του έργου ο περασμένος Απρίλιος.

Ωστόσο το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης φρέναρε την πορεία του σιδηροδρομικού έργου,  το οποίο ανέστειλε τους ρυθμούς κατά την διάρκεια της δίμηνης καραντίνας. Οι εργασίες ξεκίνησαν πάλι σε εντατικούς ρυθμούς το τελευταίο δίμηνο, με αποτέλεσμα την ολοκλήρωση όλων των εκκρεμοτήτων και την παράδοση του έργου που θα γίνει την προσεχή Τρίτη παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή.

Η γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη εξυπηρετείται από τρεις  σταθμούς (Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου) και 6 στάσεις (Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης).

Η  νέα διπλή γραμμή διαθέτει σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και τηλεπικοινωνίες δεν διαθέτει όμως επί του παρόντος ηλεκτροκίνηση, για αυτό και το δρομολόγιο θα γίνεται από τον Πειραιά με ηλεκτροκίνηση και από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο με ντιζελοκίνηση.

 

Tags
Back to top button