Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Θα έχει δρομολόγιο ανά δύο λεπτά- Πώς θα προστατεύονται οι επιβάτες

Πολύ σύντομα και χωρίς καθυστερήσεις ανάμεσα στις στάσεις θα μπορεί να εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό στο Μετρό Θεσσαλονίκης το οποίο θα ξεκινήσει να λειτουργεί το δεύτερο εξάμηνο του 2024.

Σύμφωνα με τον Carlo Bianco, διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΗΕΜΑ Α.Ε. πoυ έχει αναλάβει τη λειτουργία και διαχείριση του Μετρό, συρμός θα περνάει κάθε περίπου 2 λεπτά, γεγονός που θα συνδράμει στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Μιλώντας πριν από λίγες ημέρες στην εκδήλωση με θέμα «Νέα έργα, επενδύσεις και καινοτομίες στις μεταφορές» που διοργάνωσαν το Ελληνοϊταλικό Επιμελητήριο, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του 32ου Μoney Show, ο κ. Bianco, ανέφερε ότι παρότι ο στόχος είναι να εξυπηρετούνται 20.000 επιβάτες ανά ώρα και 300.000 ημερησίως, οι αριθμοί αυτοί είναι συντηρητικοί.

Υπενθύμισε δε ότι οι αυτόματοι συρμοί θα είναι χωρίς οδηγό, μηδενίζοντας την περίπτωση ανθρώπινου λάθους. Σημειώνεται ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα σηματοδότησης και ελέγχου, το οποίο θα αποτρέπει σε κάθε περίπτωση την πρόσκρουση συρμών. Πρόκειται για το CBTC (Communications-based train control) το οποίο με την αρωγή ιδιαίτερα ισχυρών υπολογιστικών συστημάτων τόσο επί των συρμών όσο και στο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας, το CBTC μπορεί και υπολογίζει σε πραγματικό χρόνο την ακριβή θέση κάθε συρμού και έτσι επιτρέπει αυτοί να έχουν ασφαλείς αποστάσεις μεταξύ τους.

Σύμφωνα με το iefimerida.gr, καθοριστική συμβολή στο να μη χάνονται ανθρώπινες ζωές θα έχουν και οι αυτόματες θύρες επί των αποβαθρών, που θα ανοίγουν μόνο κατά την άφιξη των συρμών.

Αυτό σημαίνει ότι όσο οι επιβάτες περιμένουν την άφιξη του συρμού, δεν θα μπορούν να πλησιάσουν στο χείλος των αποβαθρών, πέφτοντας στις ράγες.

Οι αυτοματοποιημένες θύρες θα είναι πλήρους ύψους που θα ανοιγοκλείνουν ταυτόχρονα με τις πόρτες του τρένου, λειτουργώντας σε συντονισμό με το τροχαίο υλικό, μέσω του συστήματος σηματοδότησης.

Tags
Back to top button