Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Έτσι θα είναι οι σταθμοί (εικόνες)

Στις 30 Νοεμβρίου του 2024 -δηλαδή σε 87 ημέρες- ξεκινούν τα δρομολόγια του μετρό Θεσσαλονίκης, όπως δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης έχει μήκος 9,6 χλμ., στην οποία περιλαμβάνονται 13 σύγχρονοι σταθμοί και ένα Αμαξοστάσιο, συνολικής έκτασης 55 στρεμμάτων, στην περιοχή της Πυλαίας.

Όσο για τις περιοχές που πρόκειται να καλύπτει το μετρό, θα ξεκινάει από το κέντρο της Θεσσαλονίκης και τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και, ακολουθώντας τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία και Δελφών, θα καταλήγει στην περιοχή της Νέας Ελβετίας, όπου και θα συνδέεται με το αμαξοστάσιο Πυλαίας.

Καθημερινά θα κινούνται 18 αυτόματοι συρμοί χωρίς οδηγό, με μέση ταχύτητα 30 χλμ./ώρα.

Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν, ως εκ τούτου, να μετακινούνται ακόμα πιο γρήγορα, καθότι οι συρμοί θα διανύουν την απόσταση σε 17 λεπτά. Εκτιμάται πως το μετρό μπορεί να εξυπηρετεί 18.000 επιβάτες την ώρα ανά κατεύθυνση και συνολικά 254.000 ανά ημέρα. Η αναμονή συρμού στους σταθμούς θα είναι αρχικά στα 2,5 λεπτά, αλλά μετά την παραλαβή των επιπλέων 15 συρμών ο χρόνος αυτός θα μειωθεί στα 90 δευτερόλεπτα.

Σταθμός Νέας Ελβετίας

Σταθμός Ανάληψη

Σταθμός 25ης Μαρτίου

 

Σταθμός Πανεπιστήμιο

Σταθμός Βούλγαρη

Tags
Back to top button