Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό: Άρχισε ο διαγωνισμός για τη Γραμμή 4 – Ποιες περιοχές θα «καλύπτει»

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, που θα διενεργηθεί με κλειστή διαδικασία και κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα -από οικονομική άποψη- προσφορά, βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής.

Σύμφωνα με την πρόσκληση ενδιαφέροντος της Αττικό Μετρό ΑΕ, αντικείμενο της σύμβασης είναι η εκπόνηση της Οριστικής Μελέτης, της Μελέτης Εφαρμογής, η κατασκευή των έργων Πολιτικού Μηχανικού, η προμήθεια, η εγκατάσταση, οι δοκιμές και η θέση σε λειτουργία του ηλεκτρομηχανολογικού και σιδηροδρομικού εξοπλισμού, η συντήρηση του Έργου, η εκπαίδευση του προσωπικού και η προμήθεια ανταλλακτικών της Γραμμής 4 του Μετρό, Τμήμα Ά Άλσος Βεΐκου – Γουδή.

Επίσης, στο έργο περιλαμβάνεται η προμήθεια τροχαίου υλικού, καθώς και η κατασκευή Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας και κτηρίου συντήρησης και επισκευών συρμών στο Αμαξοστάσιο Σεπολίων.

Το μήκος της νέας γραμμής είναι περίπου 13 χλμ. και θα περιλαμβάνει 14 νέους σταθμούς. Για τη λειτουργία του εν λόγω τμήματος θα απαιτηθεί η προμήθεια μέχρι 18 νέων συρμών, σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,45 δις ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και σε αυτό περιλαμβάνονται οι δαπάνες αρχαιολογικών εργασιών, παρακάμψεων δικτύων κοινής ωφέλειας, απρόβλεπτα και αναθεώρηση. Ο τελικός προϋπολογισμός θα καθοριστεί στα Τεύχη του δεύτερου σταδίου.

Για την πρώτη φάση της Γραμμής 4 έχει εξασφαλισθεί χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020 ύψους 450 εκατ. ευρώ, ενώ το υπόλοιπο θα καλυφθεί από την ΕΤΕπ σε ποσοστό 75%. Η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος λήγει στις 30 Ιουνίου 2017, στις 11.00.

Μέχρι να γίνει η προεπιλογή, θα πρέπει να ολοκληρωθεί η περιβαλλοντική αδειοδότηση από την Αττικό Μετρό. Επισημαίνεται ότι η κοινοποίηση της εγκριτικής απόφασης του αποτελέσματος του διαγωνισμού, δεν πρόκειται να γίνει πριν την ένταξη του έργου σε Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ.

Το τμήμα της Γραμμής 4, το οποίο προκρίθηκε να κατασκευαστεί το 2014 με την προσθήκη του «κομματιού» Ευαγγελισμός – Γουδή, ξεκινά από την περιοχή του Γαλατσίου και διαμέσου της Κυψέλης, του Γκύζη, των Εξαρχείων και του Κολωνακίου φθάνει στο ιστορικό κέντρο και «ανηφορίζει» από Καισαριανή για Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή. Θα συναντά το υφιστάμενο δίκτυο στο Πανεπιστήμιο και στον Ευαγγελισμό.

Ως συνολικός χρόνος εκτέλεσης του έργου, ορίζονται οι 96 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις, ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί εντός του 2017, ώστε οι εργασίες κατασκευής να ξεκινήσουν το 2019.

Πηγή: vima.gr

Tags
Back to top button