Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Μέχρι το 2023 περισσότερο από το 90% των ενηλίκων θα έχει smartphone

Επένδυση από τις επιχειρήσεις στον τομέα του machine learning, ενισχυμένη η ανάγκη των καταναλωτών για τις ψηφιακές συνδρομές και διατήρηση της κυριαρχίας των smartphones.

Αυτά είναι μερικά μόνο από τα θέματα που αναδεικνύει η 17η έκδοση της ετήσιας έρευνας της Deloitte αναφορικά με τις προβλέψεις για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ Predictions 2018).

Ανάμεσα στα ευρήματα, τα οποία παρουσιάζονται, η φετινή έρευνα σημειώνει πως οι επιχειρήσεις θα έχουν διπλασιάσει τη χρήση της machine learning τεχνολογίας έως το τέλος του 2018.

Οι προβλέψεις επισημαίνουν πέντε βασικούς τομείς, οι οποίοι, σύμφωνα με τη Deloitte, θα αποτελέσουν σημεία-κλειδιά και θα οδηγήσουν σε εντατικότερη χρήση της τεχνολογίας machine learning στις εταιρείες, καθιστώντας τις επιχειρησιακές λειτουργίες ευκολότερες, φθηνότερες και γρηγορότερες.

Η έρευνα της Deloitte περιλαμβάνει, επίσης, έναν μεγάλο αριθμό καταναλωτικών προβλέψεων. Εκτιμάται πως οι ζωντανές μεταδόσεις και η ζωντανή κάλυψη μεγάλων γεγονότων θα αποφέρουν περισσότερα από 545 δισ. δολάρια σε άμεσα έσοδα, το 2018. Παρά την ικανότητα των καταναλωτών να παρακολουθούν τα προγράμματα που επιθυμούν, μέσω της λειτουργίας on demand, η ζωντανή μετάδοση προγραμμάτων συνεχίζει να ακμάζει. Μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, η μετάδοση του ζωντανού περιεχομένου έχει γίνει πιο παραγωγική και κερδοφόρα από την ψηφιακή.

Υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη διάθεση των καταναλωτών για το ψηφιακό περιεχόμενο, η Deloitte προβλέπει πως, έως το τέλος του 2018, το 50% των ενηλίκων στις ανεπτυγμένες χώρες θα έχουν τουλάχιστον δύο ψηφιακές συνδρομές, ενώ, έως το 2020, ο μέσος όρος των ψηφιακών συνδρομών θα έχει διπλασιαστεί σε τέσσερις ανά ενήλικα.

Το μέλλον των smartphones

Η αγορά των smartphones συνεχίζει να αναπτύσσεται. Έως το τέλος το 2023, περισσότερο από το 90% των ενηλίκων στις ανεπτυγμένες χώρες θα έχουν συσκευή smartphone, ενώ το ποσοστό στις ηλικίες 55 έως 75 ετών θα αγγίζει το 85%. Η Deloitte προβλέπει πως οι κάτοχοι smartphone θα επικοινωνούν, μέσω των κινητών τους, 65 φορές την ημέρα, το 2023, γεγονός που σημαίνει πως αυτό το ποσοστό θα είναι αυξημένο κατά 20% σε σύγκριση με σήμερα.

Παράλληλα, η Deloitte εκτιμά πως το 45% των ενήλικων χρηστών παγκοσμίως και το 65% των χρηστών στις ηλικίες 18-24 ετών αναμένεται να ανησυχήσουν για την εκτεταμένη χρήση των κινητών τους και θα οδηγηθούν σε περιορισμό αυτής μέσα στο 2018.

Επιπλέον ευρήματα από τις παγκόσμιες προβλέψεις της Deloitte για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών (ΤΜΤ), περιλαμβάνουν:

Η τεχνολογία Augmented Reality (ΑR): Περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο χρήστες smartphone θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία AR τουλάχιστον μία φορά μέσα στο 2018, ενώ τουλάχιστον 300 εκατομμύρια χρήστες θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία μία φορά τον μήνα και, τέλος, δεκάδες εκατομμύρια σε εβδομαδιαία βάση.

Χρήση ασύρματου διαδικτύου, μέσω κινητών τηλεφώνων: Για το 2018, η Deloitte προβλέπει ότι το 20% των κατοίκων της Βόρειας Αμερικής θα έχει πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα, μέσω διαδικτύου, κάνοντας χρήση των δικτύων κινητής τηλεφωνίας, η οποία, χάρις στην οργανωμένη δομή της και τα εύχρηστα τεχνικά χαρακτηριστικά της, αυξάνει τη συνδρομητική χωρητικότητα. Ωστόσο, υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις ανά χώρα. Στη Βραζιλία, για παράδειγμα, σχεδόν το ένα τρίτο όλων των σπιτιών θα χρησιμοποιεί μόνο το κινητό για σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ, αντίστοιχα, μόνο το 10% του πληθυσμού σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Οι διαφορές μεταξύ των γεωγραφικών περιοχών οφείλονται σε μία σειρά τεχνολογικών, οικονομικών και δημογραφικών παραγόντων.

Αύξηση της προστασίας από διαφημίσεις: Ενώ το 75% των Βορειοαμερικανών ασχολείται με τουλάχιστον μία μορφή αποκλεισμού διαφημίσεων, μόνο το 10% αυτού του πληθυσμού ασχολείται με τον αποκλεισμό των διαφημίσεων με τέσσερις ή περισσότερους τρόπους. Οι καταναλωτές, οι οποίοι είναι νέοι, μορφωμένοι, απασχολούνται και έχουν υψηλότερα εισοδήματα, είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν ενεργά με τον αποκλεισμό των διαφημίσεων από τις συσκευές πλοήγησής τους στο διαδίκτυο.

Παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων-Σταθερή μείωση στις ηλικίες 18-24, αλλά όχι αποκλεισμός του μέσου: Η Deloitte προβλέπει ότι η παραδοσιακή προβολή τηλεοπτικών προγραμμάτων στις ηλικίες από 18 έως 24 ετών θα μειωθεί κατά 5-15% τον χρόνο στις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στο 2018 και το 2019. Ο ρυθμός είναι παρόμοιος με τα προηγούμενα επτά χρόνια. Οι τεχνολογίες που απομακρύνουν τους νέους ανθρώπους από την παραδοσιακή τηλεόραση, όπως τα smartphones, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η «πειρατεία» βίντεο, φτάνουν στον κορεσμό.

Αυξάνεται η σύνδεση στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια πτήσεων: Ένα δισεκατομμύριο επιβάτες ή το 25% όλων των επιβατών αναμένεται να ταξιδεύει με αεροπλάνα που θα παρέχουν δυνατότητα σύνδεσης εντός της πτήσης (IFC), το 2018, σύμφωνα με τη Deloitte. Πρόκειται για εκτιμώμενη αύξηση 20% από τα προβλεπόμενα σύνολα του 2017, με αποτέλεσμα τα έσοδα, μέσω IFC, να φθάσουν το 1 δισ. δολάρια για το 2018.

Στην 17η χρονιά της, η ετήσια έρευνα της Deloitte παρέχει πληροφορίες για τις κύριες τάσεις των επόμενων πέντε χρόνων στους κλάδους της Τεχνολογίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των Τηλεπικοινωνιών, παγκοσμίως.

Tags
Back to top button