Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με πάνω από 260 χλμ έτρεχε η μοιραία Porsche

Με ταχύτητα που ξεπερνά κατά πολύ τα 260 χιλιόμετρα την ώρα έτρεχε η Πόρσε που συγκρούστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο με το αυτοκίνητο μάρκας Honda Civic της οικογένειας Πατμανόγλου, σε πάρκινγκ αυτοκινήτων στο 83ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας.

Από την έρευνα του πραγματογνώμονα, που ορίστηκε από το Δημόσιο για την υπόθεση, προκύπτει ότι την ώρα που ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης έχασε τον έλεγχο του οχήματος (στο σημείο δηλαδή από όπου ξεκίνησε η μοιραία πορεία προς το πάρκινγκ) η ταχύτητα του αυτοκινήτου προσομοίαζε με αυτές που παρακολουθούν οι θεατές σε αγώνες ταχύτητας.

Η ξέφρενη πορεία της Πόρσε προκλήθηκε από κλατάρισμα (απότομη απώλεια αέρα) του οπίσθιου δεξιού ελαστικού. Ο αρμόδιος πραγματογνώμονας, κ. Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, ερευνά τι είναι αυτό που προκάλεσε το κλατάρισμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου πρόκειται για συνδυασμό παραγόντων, εκ των οποίων τέσσερις έχουν μπει στο… μικροσκόπιο, καθώς θεωρούνται εξαιρετικά σημαντικοί. Ένας παράγοντας που ερευνάται είναι το κατά πόσο μπορεί να είχαν επηρεαστεί τα ελαστικά από τυχόν ακινησία της Πόρσε. Στις περιπτώσεις που ένα αυτοκίνητο δεν κινείται συχνά παρατηρείται ότι μειώνεται η πίεση των ελαστικών, κάτι το οποίο μπορεί να καταπονήσει τα ελαστικά, ιδιαίτερα κατά την ανάπτυξη πολύ μεγάλης ταχύτητας. Υπενθυμίζεται ότι η μοιραία Πόρσε δεν ήταν το όχημα που χρησιμοποιούσε ο 24χρονος οδηγός στην Ελλάδα και την οδήγησε εκτάκτως, διότι το δικό του αυτοκίνητο παρουσίασε πρόβλημα.

Το ερώτημα που αναμένεται να απαντηθεί είναι το κατά πόσο υπήρχε ή όχι χρόνος αντίδρασης για τον οδηγό. «Ο οδηγός ήταν νηφάλιος» λέει αμόδια πηγή.

Tags
Back to top button