Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μαρινόπουλος: Εγκρίθηκε το ντιλ από την Επ. Ανταγωνισμού

Ομόφωνα, αλλά με δύο «αστερίσκους», εγκρίθηκε χθες από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η συγκέντρωση των εταιρειών «Μαρινόπουλος» και «Σκλαβενίτης». Οι «αστερίσκοι» αφορούν την εκποίηση 22 καταστημάτων, που σήμερα ανήκουν είτε στο δίκτυο της «Μαρινόπουλος» είτε στο δίκτυο της «Σκλαβενίτης», και στην προστασία προμηθευτών που είχαν υψηλή εξάρτηση από τις δύο εταιρείες διατηρώντας γι αυτούς μία μεταβατική χρονική περίοδο τριών ετών. Άλλωστε, οι προμηθευτές της «Μαρινόπουλος» θα λάβουν μόνο το 50% των απαιτήσεών τους.

Η Επιτροπή στην απόφασή της σημειώνει ότι «τα προαναφερόμενα διορθωτικά μέτρα είναι επαρκή, κατάλληλα και αναλογικά για να διασφαλίσουν συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμού στις επιμέρους σχετικές αγορές λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ σε τοπικό επίπεδο, καθώς και σε αγορές εφοδιασμού (procurement) στην ελληνική επικράτεια».

Tags
Back to top button