Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Μαίνεται η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ: Μείωσαν 25% τις τιμές μετά τα πρόστιμα

Μαίνεται η ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ και στην αγορά παρά τις όποιες μειώσεις στις τιμές των προϊόντων.

«Οι συνεχείς έλεγχοι αλλά και τα πρόστιμα φέρνουν αποτελέσματα προς όφελος των καταναλωτών», ήταν το μήνυμα που έστειλε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας. Μάλιστα, ο ίδιος πρόσθεσε: «Οι τιμές των προϊόντων εκείνων για τα οποία οι έλεγχοι απέδειξαν ότι υπήρχε πρόβλημα, έχουν ξεκινήσει να μειώνονται. Για παράδειγμα, έχουμε επιβάλει πρόστιμα σε 4 πολυεθνικές».

Ακρίβεια: Πάνω από 4 ευρώ το σουβλάκι - Νέα αύξηση πριν από τα Χριστούγεννα

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κώστας Σκρέκας, μία από τις πολυεθνικές έριξε τις τιμές της κατά 25%. Μάλιστα, όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ του ο Alpha, η κυβέρνηση έφερε νόμο «όπλο» κατά της ακρίβειας. Στο εξωτερικό η αγορά λειτουργεί διαφορετικά. Οι ελεγκτικές αρχές έχουν επιρροή.

Στο εξωτερικό για παράδειγμα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Alpha, οι καταναλωτικές οργανώσεις έχουν δύναμη. Μία από τις μεγάλες παθογένειες που κατέγραψε η κάμερα του Alpha στην Ευρώπη είναι η απουσία ισχυρού καταναλωτικού κινήματος στην Ελλάδα.

«Αυτή τη στιγμή έχουμε περίπου 300.000 μέλη. Έχουμε 350 ανθρώπους που εργάζονται εδώ», ανέφερε στον Alpha εκπρόσωπος Τύπου καταναλωτικής οργάνωσης στο εξωτερικό.

Οι συνδρομητές της καταναλωτικής οργάνωσης έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα της και σε ειδικά περιοδικά και ενημερώνονται για όλα, για τις τιμές των προϊόντων, για την ποιότητά τους, για τις καταχρηστικές ενέργειες και όχι μόνο.

 

Tags
Back to top button