Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Λούβρο: Κυνηγητό στα σύνορα με το Βέλγιο για τα κλεμμένα

Την θρασύτατη κλοπή στο μουσείο του Λούβρου που έγινε την Κυριακή έχει κληθεί να εξιχνιάσει η ομάδα BRB, η οποία το 2016 εξιχνίασε τη ληστεία σε βάρος της Κιμ Καρντάσιαν στο Παρίσι. Ωστόσο η γαλλική αστυνομία φέρεται να έχει στραμμένο το βλέμμα της στα σύνορα της χώρας με το Βέλγιο και συγκεκριμένα στην Αμβέρσα.

Η ληστεία εκτυλίχθηκε με εντυπωσιακή ταχύτητα, μέσα σε μόλις δέκα λεπτά – από τις 9:30 έως τις 9:40 το πρωί της Κυριακής, λίγο μετά το άνοιγμα του μουσείου για το κοινό. Οι δράστες χρησιμοποίησαν μία σκάλα τοποθετημένη σε γερανό που ήταν σταθμευμένος στις όχθες του Σηκουάνα για να φτάσουν σε παράθυρο του πρώτου ορόφου, το οποίο έσπασαν.

Αφού εισήλθαν στην Γκαλερί Απόλλων, όπου φυλάσσονται τα Γαλλικά Στέμματα, έσπασαν δύο προθήκες υψηλής ασφαλείας και άρπαξαν οκτώ κοσμήματα «ανεκτίμητης ιστορικής αξίας». Μεταξύ αυτών ήταν η τιάρα της Αυτοκράτειρας Ευγενίας, συζύγου του Ναπολέοντα Γ΄ (Αυτοκράτορας από το 1852 έως το 1870), καθώς και δύο περίτεχνα κολιέ.

Οι γαλλικές αρχές αναζητούν τέσσερα άτομα που χαρακτηρίζονται ως «κομάντο» και θεωρούνται υπεύθυνα για τη θρασύτατη ληστεία.

Προς την Αμβέρσα τα ίχνη των ληστών;

Ο Μακρόν επαναφέρει τον Λεκορνί στην πρωθυπουργία — Το Παρίσι ξαναζεί το ίδιο έργο

Σύμφωνα με τους Brussels Times, η αστυνομία «παρακολουθεί ιδιαίτερα στενά τα σύνορα με το Βέλγιο, υπό τον φόβο ότι οι ληστές του Λούβρου ενδέχεται να επιχειρήσουν να πουλήσουν τη λεία τους στην Αμβέρσα».

Η Αμβέρσα θεωρείται η πρωτεύουσα των διαμαντιών παγκοσμίως. Σύμφωνα με το Diamond Investment Office, εκεί διακινείται το 50% των επεξεργασμένων και το 80% των ακατέργαστων διαμαντιών του πλανήτη.

Οι εγκληματίες που θέλουν να «ξεφορτωθούν» κλεμμένα κοσμήματα συχνά κατευθύνονται στο βελγικό λιμάνι, ελπίζοντας να βρουν αγοραστές ή ειδικούς ικανούς να τα αποσυναρμολογήσουν ή να τα λιώσουν.

Το 2016, μια συμμορία είχε κλέψει κοσμήματα αξίας 10 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 8,6 εκατ. ευρώ) από το πολυτελές διαμέρισμα της Αμερικανίδας σταρ ριάλιτι Κιμ Καρντάσιαν στο Παρίσι. Μετά τη ληστεία, οι δράστες φέρονται να διέφυγαν επίσης στην Αμβέρσα, όπου έλιωσαν τα κοσμήματα ή τα έκοψαν σε μικρότερες πέτρες και τα πούλησαν.

Ο πρώην ερευνητής έργων τέχνης Γιανπιέτ Κάλενς δήλωσε στην εφημερίδα Het Laatste Nieuws ότι τα κοσμήματα του Λούβρου είναι «ανεκτίμητα και μη εμπορεύσιμα» και υπάρχουν φόβοι ότι θα αλλοιωθούν ή να διατεθούν στη μαύρη αγορά, χωρίς να εντοπιστούν.

«Αυτά τα κοσμήματα είναι σχολαστικά καταγεγραμμένα. Οι φωτογραφίες τους θα σταλούν σε ειδικά μητρώα και σε όλη τη διεθνή αστυνομία. Πιθανότατα θα αποσυναρμολογηθούν», είπε.

«Με άλλα λόγια, αυτά τα ανεκτίμητα κοσμήματα θα λιώσουν και θα πουληθούν για ένα κλάσμα της πραγματικής τους αξίας. Οι πολύτιμοι λίθοι θα υποστούν επεξεργασία. Μάλλον δεν θα ξαναδούμε ποτέ αυτά τα έργα τέχνης».

Tags
Back to top button