Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

«Ξεχάστε» το «Ασημένιο Βέλος» - Νέα αναβολή - Πότε θα έρθει στην Ελλάδα - Τί λέει τώρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στα μέσα του 2020 αναμένονται στην Ελλάδα τα πολυδιαφημισμένα γρήγορα τραίνα της ιδιωτικής πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Παρά την τεράστια διαφημιστική εκστρατεία του προηγούμενου διαστήματος, μετά από αλλεπάλληλες αναβολές τα νέα τραίνα του σιδηροδρομικού μεταφορέα αναμένονται πλέον σε έναν περίπου χρόνο από σήμερα, όταν θα κοντεύουν δύο χρόνια από το «δοκιμαστικό» δρομολόγιο με το «Ασημένιο Βέλος» στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Κατερίνη, στο πλαίσιο της ΔΕΘ 2018.

Έως τότε τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συνεχίσουν να εκτελούνται από τους υπάρχοντες συρμούς, γεννώντας ερωτήματα ως προς το τι είδους αναβάθμιση έφερε στο σιδηροδρομικό δίκτυο η πολυδιαφημισμένη ιδιωτικοποίηση της άλλοτε δημόσιας σιδηροδρομικής εταιρείας, καθώς έως τώρα οι όποιες θετικές αλλαγές έχουν επέλθει οφείλονται στη βελτίωση της υποδομής από την κρατική ΕΡΓΟΣΕ και τον ΟΣΕ και όχι την θυγατρική της ιταλικής FSI.

Τα επενδυτικά σχέδια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην εγχώρια σιδηροδρομική αγορά παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Φίλιππος Τσαλίδης, κατά την ομιλία του στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Ο κ. Τσαλίδης σημείωσε ότι, παρά τα όποια «εξωγενή προβλήματα», η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2018 πέτυχε υψηλές επιδόσεις, διακινώντας περισσότερους από 16 εκατ. επιβάτες και 1,4 εκατ. τόνους αγαθών, που επηρεάζουν τη λειτουργία της, χαρακτηρίζοντάς την ως τον «εθνικό σιδηροδρομικό μεταφορέα».

Στις προτεραιότητες της εταιρείας, συμπεριέλαβε την ανάπτυξη ανταγωνιστικών και καινοτόμων υπηρεσιών σε μία βιώσιμη οικονομική βάση, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια.

Χαιρετίζοντας τις πρόσφατες αναβαθμίσεις της εθνικής σιδηροδρομικής υποδομής, σχολίασε πως υπάρχουν ακόμη κατασκευαστικές εκκρεμότητες, όπως τα έργα σηματοδότησης και οι υποσταθμοί, οι οποίες μένουν να διευθετηθούν.

Ο κ. Τσαλίδης έκανε λόγο για τις σημαντικές επενδύσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναφερόμενος στην απόκτηση της ΕΕΣΣΤΥ, από την οποία, όπως είπε, «απορρέουν στρατηγικά και οικονομικά οφέλη», προσθέτοντας ότι σε βάθος πενταετίας, η εταιρεία θα επενδύσει επιπλέον 25 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των μηχανοστασίων της.

Όπως είπε, πελάτες και εταιρεία βρίσκονται εν αναμονή ενός πιο σύγχρονου και αποτελεσματικού σιδηροδρομικού δικτύου, υπογραμμίζοντας ότι τα θετικά αποτελέσματα θα είναι πολλαπλά εφόσον θα σημάνουν ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών (μεγαλύτερη ακρίβεια στα δρομολόγια, πληροφόρηση, άνεση), τη δημιουργία εκατοντάδων νέων θέσεων εργασίας και την άφιξη τροχαίου υλικού την οποία τοποθέτησε στα μέσα του 2020.

Μίλησε επίσης για τη δραστική περικοπή του χρόνου στο δρομολόγιο Αθήνας - Θεσσαλονίκης και την προοπτική περαιτέρω μείωσής του στις 3 ώρες και 20 λεπτά, σχολιάζοντας ότι ήδη το τραίνο έχει καταστεί ευθέως ανταγωνιστικό με τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς.

Κατέστησε σαφές ότι στους επιχειρηματικούς άξονες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συγκαταλέγονται και οι διακρατικές υπηρεσίες με μεγαλύτερη βαρύτητα στις εμπορευματικές μεταφορές, λέγοντας πως το Θριάσιο θα αποτελεί στο εξής τη «βασική έδρα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Κλείνοντας, την τοποθέτησή του, ανέδειξε την σημαντικότητα των στρατηγικών συμφωνιών με σημαντικούς παγκόσμιους διαμεταφορείς εμπορευμάτων και βιομηχανικές επιχειρήσεις, οι οποίες δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την ανάδειξη της Ελλάδας σε ένα ισχυρό, διεθνές κέντρο διαμετακόμισης.

Tags
Back to top button