Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Κρήτη: Ιστορίες απίστευτης τσιγγουνιάς τουριστών

Το service είναι μία δύσκολη δουλειά κυρίως γιατί έχεις να αντιμετωπίσει κάθε είδους ιδιοτροπία με..χαμόγελο.

Ειδικά όταν τουρίστες έρχονται στη χώρα μας με φτηνά πακέτα διακοπών και διαμένουν σε πολυτελή ξενοδοχεία πάνω από τις δυνάμεις τους, καταλήγουν να μετράνε και την τελευταία δεκάρα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται κωμικοτραγικές καταστάσεις.

 Οι εργαζόμενοι στον τουρισμό στην Κρήτη, έχουν ήδη να διηγηθούν άπειρα ευτράπελα που τους έχουν συμβεί κατά τη διάρκεια της φετινής τουριστικής σεζόν. Περίεργες απαιτήσεις, κακότροπες συμπεριφορές, παραξενιές, τσιγκουνιές, άκυρες απορίες που βγάζουν γέλιο ενώ σε κάποιες περιπτώσεις οδήγησαν και σε έντονες αντιπαραθέσεις.

Έβρασαν ρύζι σε βραστήρα για να μην πληρώσουν

Όλα στο πρόγραμμα είναι. Η καμαριέρα πεντάστερου ξενοδοχείου μπαίνει σε δωμάτιο για να πραγματοποιήσει τον καθημερινό καθαρισμό. Αλλάζει σεντόνια, πετσέτες, ξεσκονίζει, τσεκάρει το mini bar και όταν πάει να καθαρίσει τα διαθέσιμα σκεύη παρασκευής καφέ, συνειδητοποιεί ότι ο βραστήρας έχει μέσα βρασμένο ρύζι! Οι ρωσικής καταγωγής ένοικοι του δωματίου προτίμησαν να παρασκευάσουν με αυτοσχέδιο τρόπο το γεύμα τους εντός του δωματίου παρά να παραγγείλουν από το room service.

Το παράπονο που έφερε η βροχή

«Μας υποσχεθήκατε καλοκαίρι αλλά βρέχει» ήταν η αντίδραση Βρετανίδας τουρίστριας στην ξαφνική καλοκαιρινή βροχούλα που επισκέφθηκε το νησί, αφήνοντας άφωνο τον υπάλληλο υποδοχής του ξενοδοχείου στην Κρήτη. Όταν κατάλαβε πως η τουρίστρια δεν του έκανε πλάκα, έψαχνε λέξεις για να απαντήσει και να την ηρεμήσει. «Μάλλον φοβήθηκε ότι θα συνέβαινε ό,τι και στη χώρα της, που όταν ξεκινάει να βρέχει, ξεχνάει να σταματήσει» σχολίαζαν υπάλληλοι…

Καθόταν όρθια για να μην πληρώσει ξαπλώστρα

Μεσήλικη τουρίστρια καταφθάνει σε παραλιακό κατάστημα στην Κρήτη που διαθέτει ξαπλώστρες στην παραλία. Όταν καταφθάνει ο σερβιτόρος και την ρωτά αν θέλει να παραγγείλει κάτι, εκείνη αμίλητη του δείχνει το βραχιολάκι του all inclusive ξενοδοχείου που φορά στον καρπό της. Όταν ο σερβιτόρος της εξήγησε ότι πρόκειται για άλλη επιχείρηση και ότι δεν ισχύει εκεί το βραχιολάκι, εκείνη σηκώθηκε (πάντα αμίλητη) έκανε μια βουτιά στη θάλασσα και αφού βγήκε παρέμεινε στο ίδιο σημείο της παραλίας όρθια.

Δεν θέλησε να διαθέσει ούτε ένα ευρώ για ένα νερό προκειμένου να χρησιμοποιήσει την ξαπλώστρα. Οι υπάλληλοι των ξενοδοχείων πάντως καταγράφουν αρκετές περιπτώσεις απαράμιλλης τσιγκουνιάς τουριστών που διαμένουν σε πεντάστερα ξενοδοχεία all inclusive, όπως για παράδειγμα ζευγάρια ανατολικοευρωπαίων που πίνουν ατελείωτα ποτά μέχρι τις 12 η ώρα που ισχύει το πακέτο του all inclusive και όταν μετά τα μεσάνυχτα ο barman τους ενημερώνει ότι ισχύει χρέωση της τάξης των 4 ευρώ, φεύγουν ενοχλημένοι.

Tags
Back to top button