Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Κορονοϊός: Πώς να αντιμετωπίσετε τις οικονομικές διαφορές με τις επιχειρήσεις

Για την δυνατότητα να προσφεύγουν στους αρμόδιους φορείς ή σε εξωδικαστικό συμβιβασμό, ενημερώνει τους πολίτες η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, στην περίπτωση που προκύψουν οικονομικές διαφορές με επιχειρήσεις με τις οποίες έχουν συναφθεί συμφωνίες οι οποίες ακυρώνονται λόγω των μέτρων του κορονοϊού.


Σε ανακοίνωσή της αναφέρεται συγκεκριμένα: 

«Με το άρθρο 4 της απόφασης με αριθμό Δ1α/ΓΠ.οικ. 48976-31.7.2020 της κοινής υπουργικής απόφασης Β3165 (Κανόνες τήρησης αποστάσεων και άλλα μέτρα προστασίας σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, δημόσιες υπηρεσίες και άλλους χώρους συνάθροισης κοινού στο σύνολο της Επικράτειας, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19), ορίζεται ότι για το χρονικό διάστημα από τις 3 Αυγούστου 2020 έως τις 15 Αυγούστου 2020: 

α) σε τελετές, όπως γάμους, βαπτίσεις, κηδείες, καθώς και 

β) σε συνδεόμενες με τις τελετές της περ. α) δεξιώσεις και άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις, 

ο ανώτατος αριθμός προσκεκλημένων, δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα εκατό (100) άτομα.

Κατόπιν των ανωτέρω προϋποθέσεων, καταναλωτές που: 

(α) ακύρωσαν προγραμματισμένη τελετή ή άλλαξαν ημερομηνία ή μείωσαν τον αριθμό των καλεσμένων, 

(β) έχουν πληρώσει στην επιχείρηση με βάση το αρχικό συμφωνητικό κάποιο χρηματικό ποσό,

(γ) έχει προκύψει διαφωνία με την επιχείρηση όσον αφορά την τροποποίηση του συμφωνητικού και τυχόν μείωση του τιμήματος ή επιστροφή μέρους της προκαταβολής, και

(δ) η απευθείας διαπραγμάτευσή τους με την επιχείρηση δεν έχει αποδώσει, 

διατηρούν την δυνατότητα εξωδικαστικού συμβιβασμού με την  προσφυγή στους φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (φορείς ΕΕΔ), που αναφέρονται στο Μητρώο των Φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) της με αριθμό 70330οικ./2015 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 1421 Β΄) που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Παράλληλα οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν την καταγγελία τους στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, ηλεκτρονικά στο email , επισυνάπτοντας το σχετικό συμφωνητικό που έχουν υπογράψει με την επιχείρηση, είτε μέσω της γραμμής 1520.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της για την προστασία των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών, παρακολουθεί στενά το θέμα και θα  παρέμβει σε περίπτωση κατά την οποία θα διαπιστωθεί τυχόν παράβαση των διατάξεων της καταναλωτικής νομοθεσίας.

Tags
Back to top button