
Η πανδημία έχει οδηγήσει τους ανθρώπους να μην χρειάζεται να χρησιμοποιούν, τουλάχιστον τόσο συχνά, αποσμητικό.
Στον αντίποδα, ακριβώς επειδή οι περισσότεροι μένουν σπίτι, επιλέγουν να περνούν τα βράδια τους χαλαρά με ταινία και παγωτό.
Η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών Unilever δήλωσε την Πέμπτη ότι η ζήτηση για είδη προσωπικής φροντίδας έχει μειωθεί.
Οι πωλήσεις παγωτού που καταναλώθηκαν στο σπίτι αυξήθηκαν κατά 15% το πρώτο εξάμηνο του έτους και οι πωλήσεις είναι ακόμη υψηλότερες στο 26% μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, δήλωσε η Unilever την Πέμπτη.