Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Koo: Η εφαρμογή που έρχεται από την Ινδία και απειλεί το Twitter

Mπορεί η ινδική εφαρμογή microblogging Koo να νικήσει το Twitter;

Αυτός είναι σίγουρα ο στόχος, σύμφωνα με τον συνιδρυτή της εταιρείας Mayank Bidawatka, ο οποίος λέει ότι το Koo αναμένει να ξεπεράσει τη βάση των 25 εκατομμυρίων χρηστών του Twitter στην Ινδία φέτος.

Είχε αγγίξει ήδη τους 20 εκατομμύρια χρήστες στην Ινδία μέχρι το τέλος του 2021.

«Είμαστε πλέον διαθέσιμοι σε 10 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των αγγλικών. Φέτος θα θέλαμε να καλύψουμε και τις 22 επίσημες γλώσσες της Ινδίας», είπε στο BBC.

Το Koo βρέθηκε στο προσκήνιο πέρυσι ως εναλλακτική λύση στο Twitter εν μέσω διαμάχης μεταξύ της ινδικής κυβέρνησης και της πλατφόρμας microblogging των ΗΠΑ .

Μπλοκάρισμα

Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι ζήτησε από την πλατφόρμα να μπλοκάρει τους φερόμενους ως εμπρηστικούς λογαριασμούς – το Twitter συμμορφώθηκε αρχικά και στη συνέχεια τους επανέφερε, επικαλούμενο «ανεπαρκή αιτιολόγηση». Η αντιπαράθεση συνεχίστηκε καθώς η κυβέρνηση απείλησε να κινηθεί νομικά εναντίον των εργαζομένων της εταιρείας στην Ινδία.

Αυτό ήταν επιπλέον της συνεχιζόμενης διαμάχης σχετικά με τους νέους ψηφιακούς κανόνες που πυροδότησε ανησυχίες για την ελευθερία του λόγου και την ιδιωτική ζωή. Το WhatsApp μήνυσε την κυβέρνηση, λέγοντας ότι οι κανόνες θα την αναγκάσουν να παραβιάσει την προστασία του απορρήτου.

Το Koo, το οποίο απευθύνεται κυρίως σε μη Άγγλους χρήστες στην Ινδία, κυκλοφόρησε στις αρχές του 2020. Επεκτάθηκε στη Νιγηρία το 2021 όταν η χώρα ανέστειλε το Twitter . Τώρα θέλει να φτάσει τα 100 εκατομμύρια χρήστες μέχρι το τέλος του 2022.

Ο κ. Bidawatka ίδρυσε την Koo μαζί με τον Aparmeya Radhakrishna, έναν επενδυτή και επιχειρηματία του οποίου η επιχείρηση TaxiForSure εξαγοράστηκε από την ινδική εταιρεία Ola για 200 εκατομμύρια δολάρια (147 εκατομμύρια £) το 2015. Οι δυο τους διαχειρίζονται επίσης τη Vokal, μια πλατφόρμα ανταλλαγής γνώσεων στην Ινδία.

Από πέρυσι, το Koo έχει προσελκύσει παίκτες του κρίκετ και αστέρες του Bollywood – και αναμένει ότι ο αριθμός των «εξαιρετικών λογαριασμών», που τώρα ανέρχονται σε 5.000, θα τριπλασιαστεί μέχρι το τέλος του έτους.

Tags
Back to top button