Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Αθλητισμός

Κόμπι Μπράιαντ: Μόνο αυτόν τον πιλότο εμπιστευόταν ο άσος του NBA - Δεν υπάρχει μαύρο κουτί

Οι έρευνες για τα αίτια του δυστυχήματος που κόστισε τη ζωή στον Κόμπι Μπράιαντ, την 13χρονη κόρη του και άλλα επτά άτομα, συνεχίζονται στην Καλιφόρνια.

Οι έρευνες είχαν επικεντρωθεί τις τελευταίες ώρες στο ιστορικό του πιλότου, του Αρα Ζομπαγιάν, ο οποίος όπως αποδείχθηκε ήταν εξαιρετικά έμπειρος. Είχε πάνω από 8.200 ώρες πτήσεις μέχρι τον Ιούλιο του 2019, σύμφωνα με την Τζένιφερ Χόμεντι, μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Μεταφορικής Ασφάλειας (NTSB).

Είχε μάλιστα και δίπλωμα εκπαιδευτή πιλότων, ενώ εργαζόταν για την εταιρία Island Express για πολλά χρόνια. Στο πλαίσιο των ερευνών έλεγξαν όλο το ιστορικό του πιλότου για να δουν αν υπήρχε κάτι το οποίο θα μπορούσε να προκαλέσει ανησυχία, όμως αποδείχθηκε πως ήταν πολύ καλός πιλότος.

Ωστόσο, ακόμη προκαλεί ερωτήματα το γεγονός ότι πέταξε σε μία περιοχή με σχεδόν μηδενική ορατότητα λόγω της ομίχλης, αν και ειδικοί ανέφεραν πως εύκολα μπορεί να προσανατολιστεί κάποιος σε τέτοιο καιρό. Όπως ανέφερε η Daily Mail, ο πιλότος είχε πάρει άδεια να πετάει σε χαμηλό υψόμετρο, κάτι που έκανε βασιζόμενος μόνο σε πτήση εξ όψεως και όχι στα πτητικά όργανα.

Δεν είχε μαύρο κουτί το ελικόπτερο του Κόμπι Μπράιαντ

Αυτό όμως που κάνει πιο δύσκολη την προσπάθεια για συλλογή στοιχείων, είναι πως το ελικόπτερο του Κόμπι Μπράιαντ δεν είχε μαύρο κουτί. Αυτό το επιβεβαίωσε η Χόμεντι, διευκρινίζοντας πως δεν ήταν υποχρεωτικό να έχει. Υπήρχε ένα iPad, ωστόσο, το οποίο έχει συλλεχθεί και το χρησιμοποιούσε ο πιλότος για να κάνει πλάνα πτήσεων και να ελέγχει τον καιρό.

Ερωτώμενη για το σκηνικό που αντιμετώπισε όταν έφτασε στον τόπο του δυστυχήματος και αν υπήρχε περίπτωση να βγει κάποιος ζωντανός, η Χόμεντι απάντησε: «Ήταν αρκετά μεγάλη η καταστροφή».

Κόσμος πάει στο σημείο που σκοτώθηκε ο Κόμπι Μπράιαντ- Κλείνουν την περιοχή

Εν τω μεταξύ, πολλοί είναι αυτοί που θέλουν να πλησιάσουν στο σημείο όπου έπεσε το ελικόπτερο του Κόμπι Μπράιαντ και σκοτώθηκαν συνολικά 9 άτομα. Επειδή όμως δεν έχουν ολοκληρωθεί οι έρευνες, ο Σερίφης του Λος Αντζελες, Αλεξ Βιλανουέβα, αποφάσισε να κλείσει την περιοχή, ώστε να σταματήσουν να προσπαθούν κάποιοι να πλησιάσουν. Όπως είπε, αρκετοί αγνόησαν τις εντολές και προσπάθησαν με μη νόμιμο τρόπο, να πλησιάσουν στο σημείο.

«Θα έχουμε περιπόλους γύρω από την περιοχή για όποιον προσπαθεί να πλησιάσει, παρακούοντας τις εντολές μας», είπε χαρακτηριστικά. Ακόμη και σήμερα, δύο ημέρες μετά το ατύχημα, οι γύρω δρόμοι είναι κλειστοί, ενώ υπάρχουν περιορισμοί στις πτήσεις που επιχειρούν να πετάξουν πάνω από το σημείο.

«Χρειάζεται υπομονή γιατί θα πάρει λίγο καιρό η ολοκλήρωση της έρευνας», συμπλήρωσε. Σύμφωνα με το NTSB θα χρειαστεί περίπου πέντε ημέρες για να συλλεχθούν όλα τα στοιχεία από το σημείο του δυστυχήματος, ενώ τονίζουν πως ως τότε θα ξέρουν και τα αίτια αυτού.

Tags
Back to top button