Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καραμανλής: Ο πρωθυπουργός θα αποφασίσει αν θα υπάρξουν επιπλέον μέτρα το Πάσχα

Σημείωσε ότι το υπουργείο θα είναι έτοιμο, εάν δοθεί σχετική εντολή, να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες. Υπενθύμισε επίσης ότι ήδη υπάρχει ένα πολύ αυστηρό πλαίσιο για τις μετακινήσεις των πολιτών.

Ερωτηθείς εάν θα συνεχίσουν να λειτουργούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε περίπτωση απαγόρευσης κυκλοφορίας, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι σήμερα επισκέφθηκε το Κέντρο Ελέγχου του Μετρό στο Σύνταγμα και το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ για να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εργαζόμενους που είναι στην πρώτη γραμμή, αλλά και για να σχεδιαστούν οι επόμενες κινήσεις. Δήλωσε πως εξετάζονται όλα τα σενάρια, υπενθύμισε ότι αυτή τη στιγμή ούτως ή άλλως η επιβατική κίνηση έχει μειωθεί έως και 85%-90% κατά μέσο όρο, όμως εκτελούνται δρομολόγια, γιατί πρέπει να υπάρχει σύνδεση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και πρόθεση είναι να υπάρχουν ελάχιστα δρομολόγια ασφαλείας, πάντα όμως οι τελικές αποφάσεις διαμορφώνονται κατόπιν εισήγησης των ειδικών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σχετικά με την επόμενη ημέρα, μετά τα μέτρα, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι "έχει ξεκινήσει μία ολόκληρη διαδικασία στον ΟΑΣΑ έτσι ώστε να σχεδιάσουμε σιγά-σιγά την επόμενη μέρα, διότι αυτό δεν γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού". Εξήγησε ότι θα πρέπει από 600 λεωφορεία που κινούνται σήμερα, να πραγματοποιούν δρομολόγια πάλι 950 και να αυξηθούν ξανά οι συρμοί του Μετρό ώστε οι χρονοαποστάσεις να μειωθούν στο φυσιολογικό της προ κορονοϊού εποχής. "Θα πρέπει και πάλι να ακούσουμε τους ειδικούς", τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αναφέροντας ότι μία από τις προτάσεις που εξετάζονται είναι οι επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να υποχρεούνται να φορούν μάσκες για την προστασία των ίδιων και του προσωπικού. Υπογράμμισε, όμως, ότι αυτό, και πάλι, θα πρέπει να εξεταστεί από τους ειδικούς. Επίσης, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα εξετάσει την αναπροσαρμογή των δρομολογίων, ώστε να πυκνώσουν όπου υπάρχει μεγαλύτερη κίνηση.

Όσον αφορά στις αερομεταφορές, ο κ. Καραμανλής ανέφερε - μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ - ότι το Συμβούλιο των Υπουργών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης εξετάζει μία συνολική λύση για την Ευρώπη, ώστε να μην προχωρήσει το κάθε κράτος - μέλος σε άρση των περιορισμών από μόνο του.

Σχετικά με τη ρευστότητα στην οικονομία την επόμενη ημέρα της κρίσης, μέσω των έργων υποδομής, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι το βασικό, που συζητείται και σε κεντρικό επίπεδο, πάντα υπό τις οδηγίες του ίδιου του πρωθυπουργού, είναι η αναθεώρηση του νόμου 4412 για τις δημόσιες συμβάσεις. "Τι πρέπει να κάνουμε, με απλά λόγια; Πρέπει να κάνουμε αυτό που επιτυχώς κάνουν και άλλες χώρες, δηλαδή ρίχνουν χρήματα εκεί που ο πολλαπλασιαστής για την οικονομία είναι πολύ μεγάλος", πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής, εξηγώντας ότι αυτό αφορά τα μεγάλα έργα υποδομών, όπως το Ελληνικό, καθώς και ότι πρέπει να πειστεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να ξεπεραστούν χρονοβόρες και γραφειοκρατικές διαδικασίες.

Tags
Back to top button