Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Κάπνισε» ελληνικός φούρνος στο New Jersey των ΗΠΑ

Στην αγορά του Νιου Τζέρσει των Ηνωμένων Πολιτειών μπαίνει η νέα, ελληνική αλυσίδα φούρνων Greek From Greece Bakery (GFG Bakery) μεταφέροντας άρωμα και παράδοση Ελλαδας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού!

Πρόκειται για το πρώτο πιλοτικό κατάστημα ελληνικού Bakery με την ονομασία GFG (Greek from Greece), το οποίο δημιούργησε η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Dream Foods, στην οποία συμμετέχουν οι επιχειρηματίες Γιάννης Χήτος (Ζαγόρι, Ολυμπιακή Ζυθοποιία, Yoda.gr, Green Cola Hellas) και Γιώργος Δρόσος (Bo Concept).

Ξεκίνησε και digital καμπάνια 

Ήδη  η Humble Digital Agency  ξεκίνησε δυναμικά την digital καμπάνια «Daily Trips from Jersey City to Greece» που έτρεξε στο Facebook σε τοπικό επίπεδο και συμπληρώθηκε με τη δημιουργία ενός Responsive Website ().

Όπως επισημαίνεται  από την πλευρά ανθρώπων της  εταιρείας, η ενέργεια συγκέντρωσε πληθώρα εγκωμιαστικών σχολίων στο Facebook και είχε ως αποτέλεσμα την εντυπωσιακή προσέλευση πελατών στα εγκαίνια της επιχείρησης στο Χόμποκεν (Hoboken).

«Γέφυρα» με τον Αμερικανό καταναλωτή 

Στόχος της επιχειρηματικής κίνησης  είναι να προβάλει την Ελληνική Διατροφή - και συνολικά τα ελληνικά προϊόντα- στην Πολιτεία αυτή των ΗΠΑ και εν συνεχεία και σε άλλες, δημιουργώντας μια ''γέφυρα'' μεταξύ του Αμερικανού καταναλωτή με τα ελληνικά προϊόντα, που θα διατίθενται όχι σε κάποιο ράφι αλλά έτοιμα προς κατανάλωση.

Πάνω από το 80% των προϊόντων που διατίθενται στο πρώτο πιλοτικό κατάστημα GFG παράγεται στην Ελλάδα από ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων, ενώ και ο εξοπλισμός του καταστήματος είναι σχεδόν αποκλειστικά ελληνικής κατασκευής και προέλευσης/.Σε πρώτη φάση, ο επόμενος στόχος είναι η είσοδος στην αγορά της Νέας Υόρκης, όπου έχουν ήδη εντοπισθεί τα επόμενα σημεία που θα λειτουργήσουν τα νέα καταστήματα GFG και στη συνέχεια να διερευνηθούν πιθανές ευκαιρίες και σε άλλες αμερικανικές Πολιτείες.  

Στην Wall Street το 2ο κατάστημα 

Το δεύτερο κατάστημα GFG πρόκειται να ανοίξει μέσα στο 2017 και θα βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Wall Street, ενώ η επένδυση για το κάθε κατάστημα εκτιμάται στο 1,5 εκατ. ευρώ. Το εγχείρημα περιλαμβάνει την στήριξη ενός ιδιόκτητου Logistic Center στην περιοχή του New Jersey, από το οποίο θα πραγματοποιείται η ροή των προϊόντων. 

Tags
Back to top button