Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καινούργια απάτη στο Facebook: «Μέσα σε λίγα λεπτά πήραν 11.000 ευρώ», καταγγέλλει θύμα

Ανησυχητική αύξηση παρουσιάζουν τους τελευταίους μήνες οι διαδικτυακές απάτες, με το Marketplace του Facebook να αποτελεί έναν από τους συχνότερους «στόχους» επιτήδειων. Παρά τη δημοφιλία της πλατφόρμας, ελλοχεύουν σημαντικοί κίνδυνοι, με αρκετούς πολίτες να πέφτουν θύματα καλοστημένων κυκλωμάτων.

Στις «Εξελίξεις Τώρα» μιλά ένα ακόμη θύμα ηλεκτρονικής απάτης, το οποίο, προσπαθώντας να εξυπηρετήσει τον γιο του που επιθυμούσε να πουλήσει ένα προϊόν, έχασε συνολικά 11.000 ευρώ από τον τραπεζικό του λογαριασμό.

«Ξεκίνησε με την επιθυμία του γιου μου που ήθελε να πουλήσει κάτι στο marketplace. Άρχισε να έχει επικοινωνία με κάποιους και όταν τελικά συμφωνήσαμε για την πώληση αυτού του προϊόντος τελοσπάντων, αυτά γίνανε μέσω chat και μέσω facebook η επικοινωνία, τον πιέσανε πάρα πολύ ότι για να μπορέσουν να πληρώσουνε την αγορά του προϊόντος έπρεπε να γίνει μέσω μια εταιρείας courier, την οποία εγώ την είδα την ιστοσελίδα, ήταν ένα link στην ουσία αντιγραφή εταιρίας μεταφορών. Αντιγραφή ήτανε, οδηγούσε σε ένα άλλο link το οποίο άνοιγε το interface της συγκεκριμένης τράπεζας που συνεργάζομαι εγώ και πέρασα μέσα τους κωδικούς μου e-banking νομίζοντας ότι είναι το διαχειριστικό σύστημα της τράπεζας μου και μέσα σε πολύ λίγο, πάρα πολύ γρήγορα, είχαν πρόσβαση στο λογαριασμό μου και άρχισαν να μεταφέρουν χρήματα από τον έναν λογαριασμό στον άλλον και κατόπιν μετέφεραν χρήματα σε άγνωστο λογαριασμό της revolut.

Εγώ κάπως υποψιάστηκα το όλο σκηνικό άνοιξα το e-banking μέσω ενός υπολογιστή, είδα τι γινόταν, άλλαξα αμέσως το κωδικό μου αλλά δεν είχα προλάβει ήδη είχαν ξεκινήσει να κάνουν μεταφορές χρημάτων».

Το συνολικό ποσό που κατάφεραν να του αποσπάσουν έφτασε τις 11.000 ευρώ. Παρά τις άμεσες κινήσεις του θύματος, τα χρήματα χάθηκαν οριστικά. «Πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας, δήλωσα την απάτη κατήργησα την κάρτα μου, συμπλήρωσα ένα έντυπο αμφισβήτησης συναλλαγών, τελικά όμως ήρθε αρνητική απάντηση μετά από ένα μήνα θεωρώντας ότι είχα εγώ την ευθύνη. Σε κάθε μεταφορά ούτε ειδοποίηση έπαιρνα στο κινητό ούτε κωδικό otp, κάνανε τις μεταφορές, είχαν πλήρη πρόσβαση και με άλλο τρόπο μετέφεραν τα χρήματα».

Tags
Back to top button