Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ιταλία: Πρόστιμο-μαμούθ για «μαύρη αγορά» εισιτηρίων στο Κολοσσαίο

Σε μία από τις αυστηρότερες παρεμβάσεις της των τελευταίων ετών, η Ιταλική Αρχή Ανταγωνισμού (Antitrust) επέβαλε συνολικά πρόστιμα σχεδόν 20 εκατομμυρίων ευρώ για τη συστηματική και παρατεταμένη αδυναμία των επισκεπτών να αγοράσουν εισιτήρια σε βασική τιμή για τον Αρχαιολογικό Χώρο του Κολοσσαίου, από το 1997 έως και το 2024.

Στο επίκεντρο του σκανδάλου βρέθηκε η CoopCulture, συνεταιριστική εταιρεία που διαχειριζόταν επί δεκαετίες τη διάθεση των εισιτηρίων, καθώς και έξι γνωστές τουριστικές πλατφόρμες, οι Tiqets International, GetYourGuide Deutschland, Walks, Italy With Family, City Wonders Limited και Musement.

Όπως επισημαίνεται, η εταιρεία:

- Δεν έλαβε μέτρα για την αποτροπή της μαζικής αγοράς εισιτηρίων μέσω αυτοματοποιημένων μέσων, όπως τα bots.

- Διέθετε μεγάλο μέρος των εισιτηρίων αποκλειστικά μέσω πακέτων που περιλάμβαναν δικές της εκπαιδευτικές ξεναγήσεις, από τις οποίες είχε σημαντικά οικονομικά οφέλη.

Αποτέλεσμα ήταν οι επισκέπτες να μη βρίσκουν εισιτήρια στην επίσημη τιμή και να αναγκάζονται να καταφεύγουν σε τουριστικά πακέτα τρίτων, τα οποία περιλάμβαναν «προνομιακές» υπηρεσίες με πολλαπλάσιο κόστος.

Οι έξι διεθνείς τουριστικές πλατφόρμες που τιμωρήθηκαν στο ίδιο πλαίσιο, αγόραζαν μαζικά εισιτήρια με τη χρήση bots και άλλων αυτοματοποιημένων τεχνικών, εξαντλώντας τη διαθεσιμότητα στην επίσημη ιστοσελίδα. Έτσι, ωφελήθηκαν από την τεχνητή έλλειψη, οδηγώντας χιλιάδες επισκέπτες του Κολοσσαίου στην αναζήτηση εισιτηρίων μέσω των δικών τους – ακριβότερων – καναλιών.

Η υπόθεση άνοιξε τον Ιούλιο του 2023, όταν η Αρχή Ανταγωνισμού συγκέντρωσε σειρά καταγγελιών και στοιχείων που αποκάλυπταν την πρακτική αδυναμία αγοράς εισιτηρίων μέσω του επίσημου καναλιού.

Tags
Back to top button