Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Ιταλία: Αδύνατον να προβλεφθεί η κατάρρευση της γέφυρας σύμφωνα με τους υπεύθυνους

«Η γέφυρα παρακολουθείται διαρκώς, περισσότερο απ’ όσο προβλέπει ο νόμος», υποστηρίζει ο Στέφανο Μαριλιάνι, διευθυντής της ASPI, εταιρείας διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου όπου κατέρρευσε η γέφυρα Μοράντι, προκαλώντας το θάνατο σε δεκάδες ανθρώπους.

Σύμφωνα με τον Μαριλιάνι, η κατάρρευση ήταν αδύνατον να προβλεφθεί, ενώ είναι πολύ νωρίς για να εντοπιστούν τα αίτιά της.

Η ASPI είναι θυγατρική του κατασκευαστικού ομίλου Atlantia που ελέγχεται από την εταιρεία χόλντινγκ της οικογένειας Μπένετον. Η ASPI έχει υπό τον έλεγχό της το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που κατέρρευσε.

«Η κατάρρευση ήταν ξαφνική και απρόβλεπτη. Η γέφυρα παρακολουθείται διαρκώς, περισσότερο και απ’ όσο προβλέπει ο νόμος», ανέφερε ο Μαριλιάνι προσθέτοντας ότι «δεν υπήρχε κανένας λόγος να θεωρούμε επικίνδυνη τη γέφυρα».

Tags
Back to top button