Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ισπανία : Απόφαση-σταθμός για υπάλληλο που αντικαταστάθηκε από ρομπότ

Η ταμίας αντικαταστάθηκε από μηχανή που «κάνει όσα της ανατίθενται από τις 17.15 έως τις 06.00» τις εργάσιμες ημέρες και «εργάζεται 24 ώρες ασταμάτητα τις αργίες», σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση.


Η ισπανική δικαιοσύνη έκρινε την Πέμπτη πως είναι «καταχρηστική» η απόλυση «για τεχνικούς λόγους» ταμία σε ξενοδοχείο του αρχιπελάγους των Καναρίων, η οποία είχε αντικατασταθεί τον Μάρτιο από πληροφοριακό πρόγραμμα διαχείρισης.

Εργάστηκε 13 χρόνια

Το δικαστήριο της Λας Πάλμας ντε Γκραν Κανάρια «απεφάνθη πως είναι καταχρηστική η λύση του συμβολαίου εργαζόμενης πολυεθνικής του τουριστικού κλάδου (…) που απολύθηκε αφού εργάστηκε 13 χρόνια ως υπάλληλος γραφείου, για να αντικατασταθεί από πληροφοριακό πρόγραμμα ή bot διαχείρισης», σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που εξέδωσε το δικαστήριο.

«Η αυτοματοποίηση μέσω των bot ή ρομπότ, με τη μοναδική δικαιολογία της μείωσης του κόστους, καταλήγει να περιορίζει το δικαίωμα στην εργασία για να ενισχύσει την ελευθερία της επιχείρησης», τονίζει ο δικαστής στην απόφασή του.

Το ξενοδοχείο πρέπει να «επαναπροσλάβει την υπάλληλο εντός 5 ημερών μετά την έκδοση της απόφασης» ή να αυξήσει σε άνω των 28.000 ευρώ την αποζημίωσή της, αποφάσισε ο δικαστής.


Απολύθηκε για «τεχνικούς λόγους»

Η απόφαση αυτή, κατά της οποίας μπορεί να ασκηθεί έφεση, αφορά μονάδα της εταιρείας Lopesa, με έδρα το Γκραν Κανάρια, όπου απασχολούνται «περισσότεροι από 4.000 υπάλληλοι», σύμφωνα με τον ιστότοπό του.

Η ταμίας αντικαταστάθηκε από εργαλείο διαχείρισης απαιτήσεων ή RPA (ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών). Πρόκειται για μηχανή που, σύμφωνα με την απόφαση, «κάνει όσα της ανατίθενται από τις 17.15 έως τις 06.00» τις εργάσιμες ημέρες και «εργάζεται 24 ώρες ασταμάτητα τις αργίες».

Η υπάλληλος έλαβε τον Μάρτιο επιστολή απόλυσης για «τεχνικούς λόγους», δικαιολογία που ο δικαστής απέρριψε.

Πηγή: ΑΠΕ

Tags
Back to top button