Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ιλιγγος: Αυτό είναι το ακριβότερο brand name παγκοσμίως – Αξίζει 214,5 δις δολάρια!

Το ακριβότερο εμπορικό σήμερα παγκοσμίως ανήκει στον κολοσσό της τεχνολογίας Apple και η αξία του ανέρχεται στο ποσό των 214,5 δις δολαρίων!

Σύμφωνα με τη σχετική λίστα ακολουθούν η Google, στα 155,5 δισ. δολάρια, και το σήμα της Amazon, στα 100,8 δισ. δολάρια, όπως αναφέρει το mononews.

Ο κατάλογος αυτός συντάχθηκε από την εταιρεία επιχειρηματικών συμβούλων Interbrand. Η Interbrand καταρτίζει κάθε χρόνο κατάλογο με 100 εταιρείες από διάφορους κλάδους, ειδών πολυτελείας, αυτοκινητοβιομηχανίας, καταναλωτικών αγαθών, χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και της υψηλής τεχνολογίας.

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά για τη σύνταξη της λίστας αφορούν στο κατά πόσο το εκάστοτε σήμα επηρεάζει τον καταναλωτή ώστε να πάρει τη μία ή την άλλη απόφαση αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί πως το εμπορικό σήμα της Amazon κατέγραψε την πιο ταχζία αύξηση μεταξύ των 100 πιο εμπορικών σημάτων του καταλόγου της Interbrand.

Δεύτερο, έρχεται το Netflix στα 8,1 δισ. δολάρια, με αύξηση 45%.

Πέραν αυτών, δύο από τα πιο αναγνωρίσιμα και δημοφιλή εμπορικά σήματα σε όλο τον κόσμο είναι των οίκων Gucci και Louis Vuitton, ενώ συνολικά ο κλάδος των ειδών πολυτελείας και της υψηλής ραπτικής διανύει περίοδο μεγάλης ακμής.

Ο Gucci, έχει «εκτινάξει» την αξία του σήματός του σε ποσοστό 30%, στα 12,9 δισ. δολάρια. Το αντίστοιχο σήμα του Louis Vuitton αύξησε την αξία κατά 23%, στα 28,2 δισ. δολάρια.

Πέραν των Gucci και Louis Vuitton, άλλα εμπορικά σήματα στον κατάλογο είναι εκείνα των Tiffany, Burberry, Dior, Hermes, αλλά και της Chanel.
 

Tags
Back to top button