Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

ΙATA: Ο τομέας των αερομεταφορών ζητάει τη βοήθεια των επιβατών

Οι αεροπορικές εταιρείες ζητούν τη βοήθεια των επιβατών, τους οποίους καλούν να δεχθούν πιστωτικά κουπόνια (voucher) αντί να ζητούν επιστροφές χρημάτων για τις πτήσεις που ακυρώθηκαν.

«Ζητούμε τη βοήθεια των επιβατών (...), είναι αλήθεια, και τη ζητούμε γονυπετείς», δήλωσε ο ντε Ζινιάκ μιλώντας στο BFM Business.

Αεροπορικές εταιρείες, υποστηριζόμενες από τη Γαλλία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αποζημιώνουν τους πελάτες τους για τις ακυρωθείσες πτήσεις μόνο «με τη μορφή των voucher», υποσχόμενες παράλληλα αποζημίωση σε μετρητά, εφόσον οι καταναλωτές το απαιτούν, αλλά έπειτα από τουλάχιστον εννέα μήνες ώστε να προφυλάξουν τα οικονομικά τους που έχουν πληγεί από την κρίση.

Οι ευρωπαϊκοί κανόνες δίνουν ωστόσο στους επιβάτες το δικαίωμα να απαιτούν να γίνεται η επιστροφή των χρημάτων τους μέσα σε δύο εβδομάδες.

Η θέση αυτή των επιχειρήσεων του τομέα δέχθηκε επίθεση από ενώσεις υπεράσπισης των καταναλωτών. Επίσης οι Βρυξέλλες άρχισαν στις αρχές Ιουλίου μια διαδικασία επί παραβάσει έναντι δέκα χωρών της ΕΕ, μεταξύ των οποίων η Γαλλία, για να υπερασπισθούν το δικαίωμα των ταξιδιωτών να παίρνουν πίσω τα χρήματά τους σε περίπτωση ματαίωσης των ταξιδιών τους εξαιτίας του κορωνοϊού.

«Προσπαθούμε να μας δώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τη δυνατότητα να δίνουμε voucher για να αναβάλλουμε την επιστροφή των χρημάτων», δήλωσε σήμερα ο Ζινιάκ, αναγνωρίζοντας πως πρόκειται για μια «δύσκολη» θέση, την οποία «δεν εκτιμούν όλοι».

«Γιατί το ζητήσαμε αυτό; Όχι από ευχαρίστηση. Η δραστηριότητά μας είναι μάλλον να καλοπιάνουμε τους επιβάτες και να μην τους δημιουργούμε δυσκολίες και προβλήματα, ιδιαίτερα οικονομικά προβλήματα. Όμως (...) τα οικονομικά των εταιρειών βρίσκονται σε κατάσταση απόλυτης καταστροφής», εξήγησε ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Air France-KLM

Tags
Back to top button