Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΙΣΤΟΡΙΑ

Ι-400: Το υποβρύχιο... αεροπλανοφόρο της Ιαπωνίας (βίντεο)

Κατά τον Β'ΠΠ το Αυτοκρατορικό Ναυτικό της Ιαπωνίας συνέλαβε την ιδέα δημιουργίας ενός στόλου γιγαντιαίων υποβρυχίων, που θα μετέφεραν αεροσκάφη για αποστολές βομβαρδισμού ακόμη και στις ηπειρωτικές ΗΠΑ και έτσι δημιούργησε το Ι-400.

Το Ι-400 είχε μήκος 122 μέτρα και αρχικά παραγγέλθηκαν 18 ενώ αργότερα αυτός ο αριθμός έπεσε στα 9. Εν τέλη κατασκευάστηκαν 2 πριν το τέλος του πολέμου με το πρώτο να παραδίδεται το Δεκέμβριο του ’44.

Τα αεροσκάφη που θα έφεραν μπορούσαν να φέρουν βόμβες βάρους 850 κιλών και είχαν ακτίνα δράσης τα 1.200 χλμ. Οι Ιάπωνες κατάλαβαν ότι με 2 υποβρύχια και 6 αεροσκάφη, δε θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν επιθέσεις που θα είχαν σημαντικό αντίκτυπο σε αμερικάνικο έδαφος.

Πάντως ακόμα και σήμερα ο σχεδιασμός εντυπωσιάζει

Tags
Back to top button