Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

ΗΠΑ: Ο «Φλίπι» το ρομπότ απολύθηκε γιατί... αργούσε στις παραγγελίες!

Δύσκολη εποχή για τους εργαζόμενους, ακόμη κι αν είναι ρομπότ. Ο «Φλίπι», ο πρώτος στον κόσμο ρομποτικός ψήστης, που έπιασε δουλειά τη Δευτέρα σε ταχυφαγείο της Καλιφόρνια, υποχρεώθηκε κιόλας να τη σταματήσει, είτε επειδή ήταν αργός στο ψήσιμο των μπέργκερ και χρειάζεται αναβάθμιση για να γίνει πιο σβέλτος, είτε επειδή οι άνθρωποι συνάδελφοί του δεν μπορούσαν να συντονισθούν σωστά μαζί του.

Το ρομπότ είχε «προσληφθεί» στην κουζίνα ενός καταστήματος της αλυσίδας Cali Burger στην Πασαντίνα, αλλά πολύ γρήγορα τα... βρήκε σκούρα, εν μέρει επειδή έπεσε θύμα της αρχικής επιτυχίας του. Η είδηση ότι έπιασε δουλειά έκανε τον γύρο του κόσμου (στην κυριολεξία), με αποτέλεσμα να αυξηθεί κατακόρυφα η δουλειά στο συγκεκριμένο κατάστημα και ο «Φλίπι» (Flippy) να δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα με την αυξημένη ζήτηση.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags
Back to top button