Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Ηλιοβασιλέματα που χάνονται στα γαλαζοπράσινα νερά» – «Υμνοι» για την Ίο από τα διεθνή ΜΜΕ

Σε πόλο έλξης διεθνών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και έγκριτων bloggers ανά την υφήλιο έχει αναδεχθεί το γραφικό νησί των Κυκλάδων εφέτος, ως αποτέλεσμα των πρωτοβουλιών και συντονισμένων ενεργειών της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ιητών σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Την αρχή έκανε το «CNN Travel» με τον εμπνευσμένο δημιουργό του αφιερώματος για τα καλύτερα μέρη της Ελλάδας να δηλώνει πως «κανένα νησί δεν ταυτίζεται περισσότερο με το ξέγνοιαστο και ηλιόλουστο καλοκαίρι της Ελλάδας, από την Ίο».

Ακολούθησαν τα άκρως κολακευτικά άρθρα των Βρετανικών «κολοσσών» της ενημέρωσης, «Independent» και «Evening Standard» που αριθμούν εκατομμύρια αναγνώστες, εντός και εκτός Μ. Βρετανίας να μιλούν για το «ανερχόμενο αστέρι των Κυκλάδων» και να τονίζουν πως «στην Ίο δεν είναι πολυτέλεια να βρει κανείς το δικό του σημείο για να απολαύσει το ειδυλλιακό ηλιοβασίλεμα, χωρίς την αναπόφευκτη πολυκοσμία άλλων Ελληνικών προορισμών».

Τον λόγο για «τα ηλιοβασιλέματα που χάνονται στα γαλαζοπράσινα νερά της Ίου» είχε στη συνέχεια το «Nautical Channel», με ένα αξέχαστο επεισόδιο που συνεχίζει να προβάλλεται στο διεθνές δίκτυο και να «ταξιδεύει» 25.000.000 λάτρεις του θαλασσίου Τουρισμού από 40 χώρες, έπειτα από πολύμηνη προσπάθεια για τη διασφάλιση της παρουσίας τηλεοπτικού συνεργείου το καλοκαίρι στην Ίο.Τα προγραμματισμένα δημοσιογραφικά ταξίδια ολοκληρώθηκαν μετά τα μέσα Σεπτεμβρίου με δύο σημαντικές προσθήκες.

Η κυρία Kristel Lambert, blogger, που είναι ταξιδιωτική συντάκτρια του website ποικίλης ύλης www.unkilodiricette.com με υψηλή επισκεψιμότητα από το Γαλλικό και όχι μόνο κοινό, προσκλήθηκε στην Ίο το διάστημα, 11 έως 15 Σεπτεμβρίου. Τα αφιερώματα της αφορούν κυρίως την γαστρονομία, τα ταξίδια, το lifestyle και είναι δίγλωσσα, Γαλλικά και Αγγλικά, έτσι ώστε να προσεγγίζει με επιτυχία εκτός από το γαλλόφωνο αναγνωστικό κοινό και όσους μιλούν την Αγγλική γλώσσα.

Η κυρία Lambert θεωρείται social media influential, συγκεντρώνοντας στο instagram, το twitter και το website της, εκατοντάδες χιλιάδες φίλους, κυρίως από τις χώρες της Μ. Βρετανίας, του Βελγίου, της Γερμανίας και της Γαλλίας.

Τέλος, ο Βρετανός δημοσιογράφος και blogger Paul Lee Maynard φιλοξενήθηκε στο γραφικό νησί των Κυκλάδων την περίοδο, 14-19 Σεπτεμβρίου προκειμένου να προκαλέσει αφιέρωμα στο κορυφαίο ταξιδιωτικό website και blog www.gaytway.eu.

Το gaytway.eu θεωρείται «οδηγός» στη διαμόρφωση της τάσης για διακοπές LGBT Τουρισμού από Μ. Βρετανία με χιλιάδες προβολές σελίδων και μοναδικούς επισκέπτες. «Μέσα από μία δέσμη στοχευμένων ενεργειών, έχουμε επιτύχει τη διαφοροποίηση στην προβολή του προορισμού και των ποιοτικών του διαστάσεων. Στόχος μας ήταν και παραμένει η «εκπαίδευση» του σύγχρονου εν δυνάμει ταξιδιώτη σε εμπειρίες λιγότερο τετριμμένες, πράγμα που μέχρι στιγμής έχουμε καταφέρει, όπως άλλωστε διαφαίνεται στο πλήθος δημοσιευμάτων για τον προορισμό που άγγιξαν το μυαλό και την καρδία δεκάδων εκατομμυρίων αναγνωστών και τηλεθεατών», δήλωσε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ιητών, κα Αντζελα Φάκου.

Tags
Back to top button