Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Κάτω του 1 ευρώ για κοντινές αποστάσεις – Στα 2,80 ευρώ το ενιαίο

Την αθέατη όψη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου πίσω από τις ουρές και την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού θα επιχειρήσει να αποκαλύψει ο ΟΑΣΑ τους επόμενους μήνες.

 

Μέχρι την άνοιξη, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών θα είναι σε θέση να αναδιατάξει τον χάρτη των δρομολογίων και να ανταμείψει τους πολίτες με καλύτερες συγκοινωνίες και φθηνότερα εισιτήρια.

«Δεν είναι δίκαιο να πληρώνει το ίδιο κάποιος που ταξιδεύει από τη μια άκρη ως την άλλη της Αττικής με έναν άλλο που χρησιμοποιεί τις συγκοινωνίες για μερικές στάσεις. Θα έχουμε μειώσεις για μικρές αποστάσεις», ανέφερε σε συνέντευξή του ο κ. Σπίρτζης.

Κατά πληροφορίες, ο ΟΑΣΑ έχει εξετάσει διάφορα σενάρια για την επόμενη μέρα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, τα οποία προβλέπουν για τις μικρές διαδρομές ακόμη και εισιτήρια κάτω του 1 ευρώ αλλά και αυξήσεις σε άλλες, υιοθετώντας το λεγόμενο ζωνικό σύστημα στις συγκοινωνίες.

Η κυβέρνηση και ο Οργανισμός θα αντλήσουν πολύτιμα στοιχεία από την επεξεργασία των δεδομένων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που θα τους επιτρέψουν την αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών, ύστερα από 25 χρόνια. Ο κ. Σπίρτζης υποστηρίζει ότι με όπλο το ηλεκτρονικό εισιτήριο αλλά και την ανανέωση του στόλου με την σχεδιαζόμενη αγορά νέων λεωφορείων τους επόμενους μήνες, που θα είναι μικρά για να συνδέουν τις γειτονιές με τους σταθμούς του μετρό, το πρόσωπο των ΜΜΜ δεν θα αργήσει να αλλάξει. «Το σπουδαιότερο όμως είναι ότι θα μπορούμε να ασκήσουμε κοινωνική πολιτική και για άλλες ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, όπως οι χαμηλόμισθοι και οι νέοι. Η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα για τέτοια μέτρα. Θα έχουμε και αυξήσεις για τα νέα, πιο γρήγορα, μέσα που θα θέσουμε σε λειτουργία» σημείωσε ο υπουργός.

Tags
Back to top button