Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: «Ειρωνεία» οι επιδοτήσεις με εισοδηματικά κριτήρια

Σε λίγες ημέρες ολοκληρώνεται και η παράταση του δεύτερου προγράμματος επιδοτήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ποδηλάτων κλπ, σύμφωνα με το 

Και αυτό την ώρα που οι αρχικά προβλεπόμενοι πόροι έχουν εξαντληθεί λόγω αυξημένης ζήτησης, με το επιτελείο του Υπουργείου Μεταφορών να ψάχνει απεγνωσμένα χρήματα να καλύψει τις νέες αιτήσεις.

Η πλατφόρμα όμως σήμερα δε δέχεται αιτήσεις, μέχρι την εξεύρεση νέων πόρων, με τους επισκέπτες της να παίρνουν το παρακάτω μήνυμα.

Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, φυσικά και οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν σχεδόν μηδενιστεί.

Οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι για ένα βιώσιμο τρίτο πρόγραμμα, το οποίο θα λειτουργεί και ομαλά, είναι αρκετές. Από τη μείωση του Φ.Π.Α. (κάτι που φυσικά δε γίνεται για λόγους εμπορικής ισότητας της αγοράς) μέχρι και να ορισθούν εισοδηματικά κριτήρια.

Αναμφίβολα όμως το να επιλέξεις το ποιο πόσο επιδότησης θα δώσεις, με βάση τα εισοδηματικά κριτήρια είναι -αν μη τι άλλο- ειρωνικό, όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που η μέση τιμή τους ξεπερνάει τα 40.000 ευρώ, όπως είναι τα ηλεκτρικά…

Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και ο Συνδέσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ):

“Με μεγάλο αριθμό πελατών να μη γίνονται δεκτοί για την επιδότηση των  8.000 ευρώ στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», ελλείψει πόρων, ανακοινώθηκε ότι εξετάζεται περαιτέρω αύξηση του οικονομικού κινήτρου στον υπό σχεδίαση 3ο κύκλο.

Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες εν κινήσει στον Περιφερειακό

•       Οι ανακοινώσεις δεν είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με το ΣΕΑΑ.

•       Ο ΣΕΑΑ επιχειρηματολογεί καιρό τώρα πως πρέπει να μειωθεί το ποσό της επιδότησης, ώστε να το απολαμβάνουν κατά το δυνατό περισσότεροι.

•       Τα παράπονα των πελατών στις εκθέσεις, καθώς η πλατφόρμα δεν δέχεται τα αιτήματα τους, δεν είναι πλέον διαχειρίσιμα.

•       Οι επιδοτήσεις στην ΕΕ έχουν μειωθεί και σε πολλές περιπτώσεις καταργηθεί.

•       Με ένα ποσό όπως το αρχικό των 5.000 ευρώ, η Ελλάδα παραμένει «πρωταθλήτρια» στις επιδοτήσεις.

•       Η διακριτική μεταχείριση υπέρ λιγότερων επιδοτούμενων προκαλεί έναν ανυπέρβλητο διαχειριστικό εφιάλτη για τις εμπορίες και τους πελάτες, με αποτέλεσμα όλοι να αποθαρρύνονται.

•       Η τυχόν συσχέτιση του κινήτρου με τα εισοδήματα δεν πρέπει να επιβραβεύσει τη φοροδιαφυγή. Πρέπει να συμβεί το αντίθετο, όπως συνέβη με σειρά μέτρων στη διάρκεια του COVID19.”

Tags
Back to top button