Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Η Yahoo ανακοίνωσε πως αποχωρεί από την Κίνα

Η Yahoo, ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την Κίνα, επικαλούμενη ένα δύσκολο επιχειρηματικό και νομικό περιβάλλον στη χώρα.

Εδώ και χρόνια η επιχείρηση είχε περιορίσει τις υπηρεσίες της στην Κίνα, προσφέροντας μόνο μία μετεωρολογική εφαρμογή και κάποιες ιστοσελίδες με ειδησεογραφικά άρθρα σε ξένες γλώσσες. Ωστόσο από 1ης Νοεμβρίου καμία υπηρεσία της Yahoo δεν προσφέρεται πλέον στη χώρα. 

Αφοσιωμένη σε ελεύθερο και ανοικτό διαδίκτυο τονίζει ότι θα παραμείνει η εταιρεία

Ο αμερικανικός κολοσσός στην ανακοίνωσή του υπογραμμίζει ότι παραμένει αφοσιωμένος στα δικαιώματα των χρηστών του και σε ένα ελεύθερο και ανοικτό διαδίκτυο.

Η αποχώρηση της Yahoo έρχεται μετά την ενεργοποίηση από το κινεζικό καθεστώς του νέου νόμου περί προστασίας προσωπικών πληροφοριών, ενώ έχουν ήδη επιβληθεί νέοι περιορισμοί στις διαδικτυακές εταιρείες από το περιεχόμενο μέχρι και την ιδιωτικότητα των πελατών τους.

Tags
Back to top button