Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Η τρέλα του Survivor... τονώνει την αγορά

Τα πάνω κάτω έχει φέρει στην αγορά το Survivor στην αγορά, με τα σουβλατζίδικα και τις πιτσαρίες να έχουν δει αύξηση στις δουλειές τους. Από τις 9 το βράδυ όμως μέχρι και τα μεσάνυχτα που τελειώνει το παιχνίδι οι καφετέριες βαράνε μύγες, ενώ οι κινηματογράφοι έχουν δει πτώση στις πωλήσεις των εισιτηρίων, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας «Παραπολιτικά».

Ο θείος του Ντάνου στη Σκιάθο πήρε τη συνταγή για τα πιτάκια και τα μοσχοπουλάει στο φούρνο του με το όνομα «Ντανοπιτάκια. «Τελειώνουν αμέσως» λέει χαρακτηριστικά.

Στην Αθήνα έχει πολλαπλασιαστεί η πώληση καρύδας. Πριν από το Survivor πουλούσαμε περίπου 10 το δίμηνο, πλέον πουλάμε τον ίδιο αριθμό την εβδομάδα» λέει ο πρόεδρος των εμπόρων της Λαχαναγοράς Γιάννης Σιδέρης.

Χρυσές δουλειές κάνουν και τα ντελιβεράδικα, ε 20% αύξηση στις αφού οι μέρες που προβάλλεται το παιχνίδι θυμίζουν βραδιές τελικού Champions League.

Στα μπαρ που διατηρούν ο μισθοφόρος Κώστας Αναγνωστόπουλος και Σάρα Εσκενάζυ σερβίρουν και κοκτέιλς με τη θεματολογία του παιχνιδιού.

Εμμονή με τα κοτσιδάκια έχουν πάθει τα κορίτσια, όταν έβλεπαν τη Λάουρα, την Ευριδίκη και τη Σάρα να χτενίζονται με αυτό τον τρόπο. «Οι πλεξούδες δεν ήταν τάση αλλά με το Survivor έγιναν μανία» λέει ο κ. Καραγιάννης, ιδιοκτήτης κομμωτηρίου.

Tags
Back to top button